“locatie in orde, maar er zouden meer gasten moeten komen”
Beoordeling van Deja Vu

Deja Vu
Geclassificeerd als nr. 14 van 327 Restaurants in Willemstad
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Authentieke Franse gerechten met een 'twist', persoonlijke aandacht en een heerlijke Frans sfeertje binnen het historisch roze pandje. Geniet van ons romantische balkon met zeezicht of dineer aan de straatkant midden in het hippe Pietermaai. Stap bij ons binnen voor lunch, een goed glas wijn of laat ons je mee nemen op een culinaire tour naar Frankrijk tijdens je diner. Wat je nog wil weten: proost op ons dagelijks wijn 'happy hour' van 17.00 tot 18.00, kinderen eten elke dinsdag gratis bij Déjà Vu en sinds kort bieden wij ook werkdagen ook lunch aan. Bon appétit!
1 juni 2018 beoordeeld

Het interieur is heerlijk. De gordijntjes, een paar boeken, een mooie lamp. Er was niet veel aanloop, ondanks dat er twee shifts zouden zijn. Boven is het prachtig, maar we zaten aan de ronde tafel aan het raam. Leuk was het. Een compliment van de medewerkster over een jurk, dat is wel heel fijn. Het eten was gemiddeld. De coq au vin kwam op een bord, niet zoals we hoopten in een pannetje. De wijn was ijskoud. Rode wijn die ongeveer dezelfde temperatuur heeft als frisdrank is bijna niet te drinken. We hebben ons desalniettemin vermaakt!

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons een nieuw restaurant.
Boven aan de achterzijde, is een groot terras uitkijkend op de zee.
Genoten van de kreeft, het vis duo en de tournedos. Hier wordt heerlijk gekookt!
Vriendelijke bediening.
Aanrader.

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, bijzondere kaart, goede wijnen. Mooie inrichting. Erg vriendelijk personeel!!! Een aanrader!!

1 april 2018 beoordeeld

Leuke restaurant op een leuke locatie. Staat naast Bij Blauw en heeft een mooie uitzicht. De bediening was net als het eten tegenvallend. Beetje prijzig voor wat je krijgt. Er is beter keus in Willemstad.

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassing dit restaurant. Wat mij betreft zeker een van de beste restaurants op het eiland. Prachtige gerechten met mooie smaakcombinaties. Veel restaurants hier koken redelijk mainstream voor de toerist, hier wordt gekookt voor liefhebber van lekker eten, vol passie en dat merk je. Ook over de lokatie en inrichting is goed nagedacht, prachtig pand met terras aan voor- en achterzijde. Komen zeker terug en lezer doe je zelf een plezier en probeer dit mooie restaurant eens. Aanrader de salmon explosion.

Reizigers die Deja Vu bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Deja Vu geweest? Deel je ervaringen!