“Heerlijk eten en genieten!”
Beoordeling van Deja Vu

Deja Vu
Geclassificeerd als nr. 18 van 314 Restaurants in Willemstad
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Authentieke Franse gerechten met een 'twist', persoonlijke aandacht en een heerlijke Frans sfeertje binnen het historisch roze pandje. Geniet van ons romantische balkon met zeezicht of dineer aan de straatkant midden in het hippe Pietermaai. Stap bij ons binnen voor lunch, een goed glas wijn of laat ons je mee nemen op een culinaire tour naar Frankrijk tijdens je diner. Wat je nog wil weten: proost op ons dagelijks wijn 'happy hour' van 17.00 tot 18.00, kinderen eten elke dinsdag gratis bij Déjà Vu en sinds kort bieden wij ook werkdagen ook lunch aan. Bon appétit!
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie op Curaçao hebben wij hier geweldig gezeten en gegeten. We werden netjes ontvangen door de gastheer, en deze heeft onze avond helemaal naar wens gemaakt! We hebben genoten van een 3-gangen menu met de Restaurantweek, en wat was het lekker!

We zaten heerlijk aan de voorkant van het restaurant, met fantastische ontspannende muziek, wat voor een hele lekkere sfeer heeft gezorgd.

Een fantastische avond gehad en een aanrader voor iedereen!

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant is dit! Hier samen met mijn vriend gegeten tijdens de restaurant week in Curacao.

Het restaurant zit in een prachtig karakteristiek straatje in Pietermaai wat zeker het bezoeken waard is.
Wanneer je het restaurant binnen komt wordt je direct verwelkomt door een zeer vriendelijke gastheer en naar een mooi tafeltje begeleid.

De menukaart is zeer volledig en er wordt goede uitleg gegeven over de verschillende gerechten. De sfeer in het restaurant is uniek en overal is aan gedacht.
Vriendelijk personeel, het restaurant ziet er verzorgd uit, bijpassende muziek en het eten is gewoon heel lekker!

Ik zou iedereen aanraden om hier een keer te gaan eten, het was de topper van onze vakantie! Très bien!

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier weten ze hoe je het gasten naar de zin kunt maken.
Het eten was in een woord geweldig en de bediening was top .
Dat smaakt naar meer

7 oktober 2017 beoordeeld

dit was op onze weg van en naar ons hotel, dus hebben we hier ook een keer komen eten, het personeel is vriendelijk en het eten goed bereid en zeer lekker, ook de prijs is redelijk goed, enige minpuntjes is de luide muziek (Franse chansons) en ons eten (3 gangen) kwam snel achter elkaar, toch is dit best een aanrader

30 september 2017 beoordeeld

Kwamen toevallig langs op weg naar ander restaurant maar werden door de gastheer die buiten stond uitgedaagd om toch even binnen te komen.
Uitdaging aangenomen en hier totaal geen spijt van gehad. Gezellige plek aan de achterzijde boven toegewezen gekregen met uitzicht op BijBlauw en de zee.
Gekozen voor het menu en een heerlijk betaalbaar flesje Franse wijn.
Vooraf werden we verrast door een heerlijke amuse.
Laatste avond van onze vakantie toch maar weer een keertje terug gegaan en ook nu weer voortreffelijk en gezellig gegeten.
Hulde aan de kok maar ook aan de gastheer.

Reizigers die Deja Vu bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Deja Vu geweest? Deel je ervaringen!