“Lekker ijs, mega porties”
Beoordeling van Champs Ice Cream

Champs Ice Cream
Geclassificeerd als nr. 14 van 18 Dessert in Willemstad
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ijs, genoeg keuze, veel suiker en hele grote porties! Kids vonden het heerlijk en zaten compleet vol

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een verhitte wandeling op zoek naar wat verkoeling kwamen we deze zaak tegen. We werden zeer vriendelijk naar binnen geleid door het personeel zodat je eigenlijk al niet meer kan weglopen zodra je de prijzen ziet.
IJs was niet bijzonder, omgerekend ongeveer 11 euro betaald voor 2 ijsjes.

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ijs bij Champs is heerlijk. De bediening is prima. Ze zijn aardig. Er is voldoende keuze. De bolletjes zijn groot en daar is ook de prijs naar.

29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Overdreven zo duur dat een bolletje ijs hier is. Als je je bolletje op een hoorntje wil, dan betaal je hier ook nog extra voor. De smaak viel ook tegen.

22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veeeeel te duur voor wat je krijgt. Het ijs lijkt aangemaakt met poeder, geen ice-gasm(??) zoals op de deur aangekondigd.

Reizigers die Champs Ice Cream bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Champs Ice Cream geweest? Deel je ervaringen!