“heerlijk lunchen”

Royal Dutch Cheesery
Keukens: Deli, Wijnbar
Geschikt voor: Mooi uitzicht
22 november 2017 beoordeeld

Snelle bediening, vriendelijke dames, en heerlijk gegeten.
Salade was super! en midden op het plein voor het podium, erg gezellig wanneer er live muziek is.

19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Cheesery is 1 van mijn favourite! De kaas fondue is geweldig, raclette is ook echt een aanrader! Op vrijdag live muziek, lekkere wijntjes! Aanrader!

14 maart 2017 beoordeeld

In het Riffort kan je hier lekker lunchen of dineren, vriendelijke bediening en prima eten. Aanrader om op het terras van een hapje en drankje te genieten!

25 februari 2017 beoordeeld

al een paar keer daar geweest om te fonduen het is altijd afwachten hoe de sfeer van de bediening is de laatste tijd steeds anderen en steeds jonger en slecht opgeleid personeel maar wat er vandaag in de bediening dienst deed moet je gelijk op non actief zetten na drinken besteld te hebben vroeg ik om een asbak moet ik nu nog krijgen ze kwam de bestelling op nemen en vroeg aan haar wat voor soort kaas zit er op de traditioneel curacao's kaas plankje ga het even navragen ze kwam terug en ze wist het niet meer heb verder niet meer er na gevraagd heb maar twee kaas fondue besteld en smaakte redelijk de bediening is niet meer langs gekomen of het smaakt of wilt u nog wat te drinken niks van dat slechte zaak zelf het afrekenen leek me teveel moeite voor ze hoop als ik volgende maand weer gaat fonduen hoop ik dat er gekwalificeerd personeel in de bediening staat en geen pubers

11 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was goed, we hadden beiden een baquette. Lekker vers. We moesten er echter wel ca 20 minuten op wachten en dat is echt te lang, zeker gezien het feit dat het er niet super druk was. Ze kunnen hier in dit opzicht veel leren van de overburen: Douwe Egberts.

Reizigers die Royal Dutch Cheesery bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao