andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“slecht ervaring”
Beoordeeld op 21 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017

heel slecht moet ik slapen en de kakalak op mijn hand liep,borden wareen vies,water koker doet niet ik moet mij coffee koud drinken, de magnetron doet ook niet .ik heb gebookt voor 2 nacht maar ik heb alleen maar een nacht geslapen en ik krijg te horen dat krijg ik geen enkel cent terug.en de ventilator was ook heel vies het was de slechter nacht van mijn leven

Je leeftijdgroep 65+
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren