“Heerlijk gegeten en prachtige sfeer evenals mensen / bediening :-)”
Beoordeling van Restaurant Cristal Curacao

Restaurant Cristal Curacao
Geclassificeerd als nr. 16 van 332 Restaurants in Willemstad
Keukens: Frans, Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

We hebben aan de chefstable gegeten op een klein binnenplaatsje achter in het restaurant. We konden zo de keuken binnenkijken, mooi om de passie te zien bij de koks. Vooraf carpacio en stake startaar, heerlijk. Hoofd is de risotto een aanrader. Wijnkaart ook mooi opgesteld, met goed wijn advies. Echte aanrader!

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We konden niet echt kiezen van de kaart aangezien er teveel lekkere dingen op stonden. We besloten een aantal voorgerechten te delen. Omdat we veel te veel hadden besteld gaf de dame in de bediening aan dat we beter konden delen en dit advies bleek achter top. We hebben heerlijk gegeten.

13 mei 2018 beoordeeld

Wij begrijpen de superlatieven commentaren niet zo goed. Het eten was niet geweldig en daardoor dus gewoon te duur. De lamsrack was gewoon slecht vlees. Dat eet je bijvoorbeeld bij Serafina vele malen beter. Binnen was het nogal benauwd. Geen aanrader.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2de keer hier en weer voortreffelijk gegeten . Mevrouw van de bediening is een ware gastvrouw ten top. Mooie gerechten met een interessante wijnkaart . Geweldig eten op een mooie locatie. Chefkok altijd in voor een praatje

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Persoonlijke bediening. Romantische sfeer . Kleinschalig , heerlijke gerechten. Leuk ingericht

Reizigers die Restaurant Cristal Curacao bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Restaurant Cristal Curacao geweest? Deel je ervaringen!