Kura Hulanda Village & Spa
  • Zwembad
US$ 990*
US$ 233*
  • Gratis parkeren
Scuba Lodge & Suites(Willemstad)
US$ 119*
  • Gratis parkeren
Pietermaai Apartments(Willemstad)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 358*
US$ 176*
TripAdvisor
TripAdvisor
13 mei 2017 beoordeeld

In het kort; een prachtig hotel waar het prima vertoeven is. Mooie kamers (gecreëerd in voormalige woningen), prachtig aangelegd terrein met mooie zwembaden en heel veel extra's. Je waant je in een pittoresk en authentiek dorpje midden in de stad. Heerlijk rustig is het er. Het personeel is uiterst vriendelijk (hoffelijk bijna) en heel behulpzaam. Van mij mag het iets minder formeel maar dat ligt aan mij zelf. Het eten is wat minder, maar wat geeft dat nou als je op een steenworp afstand bent van de binnenstad. Echt een aanrader voor iedereen die Willemstad aandoet.

Verbleef: mei 2017
17 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt in het centrum van Otrabanda. Vlakbij de pondjesbrug en Punda. Een betere uitvalbasis voor een verblijf in Willemstad is er niet.
De service is goed en het personeel is vriendelijk. De kamer zelf was erg gedateerd en verdiend de aandacht om opgeknapt te worden. Je (huur)Auto kan je er gratis en bewaakt neerzetten.
Het is overigens sterk aan te raden om een auto te huren!
Wij hadden een combinatiereis samen met het hotel van Kura Hulanda in Westpunt. Ook dit is een aanrader!

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Kura Hulanda Village & Spa ligt aan de Otrobanda zijde van Willemstad. De achterzijde van het hotel grenst direct aan de achterzijde van het top restaurant 'de Gouverneur' en ligt op nog geen 2 minuten wandelen van de beroemde 'pontjesbrug'. Kortom de locatie is top. Het hotel bestaat uit voormalige slavenhuisjes en is super opgezet. Mijn kamer was een voormalig slavenhuisje en bestaat uit 2 etages en was dan ook uitzonderlijk groot. De gehele opzet van het hotel is super. Het is dan ook 1 openlucht museum. Er loopt continue beveiliging rond en er is vrij parkeren. Ook deze parkeerplaats is bewaakt. Het hotel is schoon. Echter, er zal een keer onderhoudt gepleegd moeten gaan worden. Als hier Nu nog te lang mee gewacht gaat worden gaat dit ten koste van het hotel en de zou echt heel erg jammer zijn.

Verbleef: september 2016, reisde alleen
12 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotelcomplex ligt midden in de stad en is heel ruim opgezet. Om de hoek het riffort, winkels, over de pontonbrug om te dineren op het Wilhelminaplein of om bus 6a te nemen naar Mambo Beach of Jan Thiel.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Tamiko7749, Front Office Manager van Kura Hulanda Village & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2016

We zijn heel blij te horen dat jullie een fantastische vakantie hebben gehad hier bij ons. We hopen U snel niet allen op Curacao maar bij ons in het hotel weer te verwelkomen.

Zonnige groetjes uit Curacao !

28 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig hotel; eigenlijk een soort klein dorpje in plaats van een echt hotel. Lekker zwembad, beetje klein maar rustgevend met het geluid van de bladeren. De lobby-personeelslid Luis was uiterst vriendelijk en helpt je zoveel mogelijk en op een attente manier in al je verzoeken. Vandaar dat dit hotel, vanwege gastvriendelijkheid, 5 sterren verdiend.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Tamiko7749, Front Office Manager van Kura Hulanda Village & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2016

We willen U graag bedanken om even te tijd te nemen om uw feedback te schrijven.
Ik zal uw ervaring graag delen met ons personeel, in het bijzonder Luis.

We zijn uiterst blij dat we 5 sterren van U krijgen en zullen ons uiterst best blijven doen om het op zo'n niveau te houden.

We zien U graag weer bij ons tijdens uw volgende zonnige vakantie