“Fijn en top gesitueerde plek om even in te komen..”
Beoordeling van BijBlauw

BijBlauw
Geclassificeerd als nr. 18 van 339 Restaurants in Willemstad
Keukens: Europees, Diner, Gezond
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: We zijn gek op het drukke stadsleven dat Willemstad te bieden heeft, maar als je bij ons via de steeg naar binnen loopt, willen we je meenemen naar een hele andere wereld. Heerlijk en relaxt ontbijten, lunchen en dineren doe je BijBlauw. Op het deels overdekte binnenplein geniet je van de prachtige monumentale panden, zonsopkomst of -ondergang, verkoelende drankjes, maar bovenal, van talloze culinaire hoogstandjes. Geniet van de heerlijke smaakcombinaties BijBlauw en laat je door ons verwennen nb. we vinden het erg belangrijk om te werken met de verste vis, de mooiste stukken vlees en de beste groenten & fruit die op het eiland te krijgen zijn. Om dit te kunnen garanderen kunnen de gerechten afwijken van het menu.
31 mei 2018 beoordeeld

Fijn hotel, leuk om wat Curacao highlights te ontdekken, superchill personeel en onverwacht toprestaurant.. Van ontbijt tot diner culinair smullen geblazen .. Ik hou dr van!!

Britt v, Manager van BijBlauw, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Beste Catson5,

Dank je wel voor je mooie woorden. Fijn dat je zo hebt genoten in ons restaurant.
Wie weet tot ziens.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant direct aan zee. Voor fijnproevers een aanrader, voor gezinnen met kids niet zo geschikt. Omdat onze zoon de dingen op de kaart niet lekker vond kon hij gelukkig patat met 2 frikandellen bestellen nadat de serveerster met ons mee had gedacht. Dit kostte alleen wel NAF 23, een beetje duur voor fastfood. 1 of 2 gerechten opnemen op de menukaart zou wel aardig zijn. Voor de rest heerlijk en relaxed gegeten hoor!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval kwamen we hier terecht en direct werden we leuk ontvangen door het personeel. We hebben hier super lekker gegeten. De amuse was heerlijk, Het vlees was precies goed en als kunstwerk op het bord gelegd, uitzicht perfect en de bediening top. We hebben genoten, tot een volgend bezoek.

Beste Alwin,

Dank voor je mooie woorden! We hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wát een topplek is dit! Wij kwamen hier terecht op advies van een vriendin omdat het uitzicht zo leuk is. Nou niets is minder waar! Heerlijk om je dag zo te beginnen en de krabbetjes te zien lopen over de rotsen met daarnaast prachtig uitzicht op zee. Ontbijt echt heerlijk, vooral de granola met amandelmelk was smullen. Service ook heel fijn. Bedankt Bijblauw en heel veel succes met jullie leuke hotel en restaurant, wie weet tot ziens!

Beste Helene,

Dank je wel voor je mooie review! Wat fijn te lezen dat jullie hebben genoten van jullie ontbijt bij ons!
We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is super net zoals het eten wij kozen het viergangen menu van de chef en we hebben heerlijk gegeten. Zeker een aanrader als je op het eiland bent.

Beste Youri,

Dank je wel voor je review. Fijn dat jullie hebben genoten van jullie avond bij ons.

Team BijBlauw

Reizigers die BijBlauw bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

Willemstad, Curaçao

In BijBlauw geweest? Deel je ervaringen!