Beoordeeld op 19 september 2015

Laatste 3 nachten van onze vakantie hebben wij verbleven in WIllemstad in het San Marco hotel. Bij de reservering van deze kamer was er een erg onvriendelijke en nors vrouw achter de balie. Gelukkig hebben wij haar tijdens ons verblijf niet meer gezien en was er een aardige man die ons hielp. Hotel is centraal gelegen in Willemstad waar verder s' avonds weinig te doen is. Kamers zijn schoon en worden ook goed schoon gehouden. Wij hadden een kamer op de 5de verdieping nummer 502. Ruime kamer met groot raam, badkamer met bad en goed werkende airco. Minpunt van dit hotel is de gehorigheid, als er hard gepraat wordt op de gang dan hoor je dit. Ook huilde er af en toe een baby ergens wat je kon horen. Verder voor 110 euro voor 3 nachten een goed verblijf gehad.

Kamertip: De kamers op de 5de en 6de verdieping zijn het modernst en ondanks gerenoveerd.
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 11 september 2015

Bij het inchecken was de mevr bij de balie super onvriendelijk en fors. Onze kamer was erg schattig met drie bedden.. Alles was schoon en mooi. Toen het tijd was om te douchen hadden we bijna tot geen water. DIt geval was alle drie dagen. Erg irritant!! En midden op een nacht werd de kraan keihard door niemand geopen en hij vloeide water. We zijn heel erg geschrokken! De ontbijt is zeer zeer slecht met onvriendelijke serveersters.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 30 april 2015

Voor business verbleef ik 2 nachten in dit hotel. Ik had een kleine kamer op de hoogste verdieping (= 6e etage), een soort zolderkamer. Positief hieraan was, dat de airco constant aan kon blijven staan, ook als je weg was en dus een koele kamer binnen stapte als je weer terug kwam. En verder was positief dat op de TV de 3 Ned. zenders te zien waren, en de Wifi-verbinding was uitstekend. Iets minde positief: mijn kamer had geen tafel en stoel; wel stond er een koelkast en was er een kluisje. De verf bladderde hier en daar aan de zolder, maar de kamer was wel schoon en de hygiëne liet dus niet te wensen over. Personeel is traag in bediening en je te woord staan. Ontbijt is schaars, je kan het niet zelf pakken maar wordt voor je op een bord gelegd. En je krijgt dan alleen plakje kaas, plakje vlees, een kuipje jam en wat boter.

Datum van verblijf: december 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 oktober 2014

San Marco is ideaal gelegen in Willemstad, dichtbij 'alles' in Punda. Het hotel zelf viel tegen: personeel ongeïnteresseerd en enkel Spaans sprekend. De kamer was zeer gedateerd en nogal stoffig; regelmatig was er geen water en het sanitair was schimmelig. Gratis kluisje op elke kamer. Helaas had ik hier voor 7 nachten gereserveerd.

Kamertip: Kies een hotel met een 'Nederlandse of westerse' leiding.
Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 25 mei 2014

De matras was zo kei en kei hard dat je net zo goed op de grond zou kunnen slapen. Nog nooit zoiets meegemaakt.
Het was er niet bepaald schoon en fris. Geen minibarretje of iets dergelijks op de kamer, wel de mogelijkheid om ijsblokjes te pakken op de gang. En we hebben daardoor 2 flesjes koud kunnen houden.
Zou dit hotel aan niemand aanraden.

Datum van verblijf: mei 2014