Beoordeeld op 25 oktober 2017

Enige tijd geleden verbleven mij man en ik hier. We hadden een ruim 5 persoonsappartement (nummer 4.) Het appartement is wat gedateerd maar voorzien van alles wat je nodig hebt; een koelkast, gasfornuis, magnetron en serviesgoed. Ook is er airco aanwezig.
Het resort is rustig en voorzien van alle gemakken; een zwembad, strand, kano's en nog meer van dat.
Wij hebben ook gebruik gemaakt van de auto die je kan huren. Goede auto die je op het eiland echt nodig hebt.
Al met al een goed resort waar wij een relaxed verblijf hebben gehad.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 mei 2017

Een geweldige locatie om tijdens je vakantie op Curaçao te verblijven (20 min rijden naar Willemstad). Wij (gezin met twee kinderen) werden zeer gastvrij ontvangen door Silvia en haar familie. Het ruime en gezellige appartement (met twee slaapverblijven, twee badkamers, keuken en huiskamer) maakte dat wij direct ons eigen plekje konden vinden. Prima bedden, goede airco en voldoende schone badhanddoeken. Het geweldige balkon bood ons een prachtig uitzicht over het Spaanse water. In de ochtend de opkomende zon en in de middag een heerlijke schaduwrijke plek. De locatie telt tien appartementen die trapsgewijs tegen een helling aangebouwd zijn. Dit maakte dat we niet, zoals bij andere resorts of hotels, overspoeld werden door honderden andere gasten. Voor onze jongens (13 en 15 jaar) was er van alles te doen. Direct vanuit je appartement de zee in stappen om te snorkelen, kanoën, een duik in het zwembad te nemen of lekker te hangen in één van de vele hangmatten (prima Wi-Fi). Drie keer per week werd het appartement schoongemaakt. Ter plekke konden we een auto huren, dit maakte dat we direct het eiland konden verkennen. Taxivervoer van en naar het vliegveld was prima geregeld. De gastvrijheid van Silvia en haar familie maakte onze vakantie compleet. Altijd aanwezig en altijd bereikbaar, ook wanneer we elders op het eiland verbleven. Een prachtige plek om tot rust te komen en toch direct de mogelijk hebben om actief bezig te zijn, maakt de prijs/kwaliteit verhouding optimaal! Kortom, voor ons een voltreffer en voor anderen zeker een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 22 oktober 2016 via mobiele applicatie

Limestone is kleinschalig en sfeervol op een unieke plek aan het Spaanse Water en ook dichterbij het drukke strand.
Deze Oase van rust heeft een Colombiaanse toch.
Eigenaresse Sylvia heeft oog voor detail en haar gasten.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 15 september 2015

Goede plek, jammer dat kamers zelf in vorige eeuw zijn blijven steken qua uitrusting en voorzieningen.
Zonder auto niet zo makkelijk om boodschappen te doen of ergens te geraken. Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 7 augustus 2015

Aardig appartement met leuk strandje voor de deur. Goed te doen voor gezinnen met (kleine) kinderen. In de omgeving is ruim voldoende te doen en vooral ook de hangmatten die overal hangen zijn heerlijk om in te liggen.

Datum van verblijf: mei 2015