Beoordeeld op 7 mei 2017

Een geweldige locatie om tijdens je vakantie op Curaçao te verblijven (20 min rijden naar Willemstad). Wij (gezin met twee kinderen) werden zeer gastvrij ontvangen door Silvia en haar familie. Het ruime en gezellige appartement (met twee slaapverblijven, twee badkamers, keuken en huiskamer) maakte dat wij direct ons eigen plekje konden vinden. Prima bedden, goede airco en voldoende schone badhanddoeken. Het geweldige balkon bood ons een prachtig uitzicht over het Spaanse water. In de ochtend de opkomende zon en in de middag een heerlijke schaduwrijke plek. De locatie telt tien appartementen die trapsgewijs tegen een helling aangebouwd zijn. Dit maakte dat we niet, zoals bij andere resorts of hotels, overspoeld werden door honderden andere gasten. Voor onze jongens (13 en 15 jaar) was er van alles te doen. Direct vanuit je appartement de zee in stappen om te snorkelen, kanoën, een duik in het zwembad te nemen of lekker te hangen in één van de vele hangmatten (prima Wi-Fi). Drie keer per week werd het appartement schoongemaakt. Ter plekke konden we een auto huren, dit maakte dat we direct het eiland konden verkennen. Taxivervoer van en naar het vliegveld was prima geregeld. De gastvrijheid van Silvia en haar familie maakte onze vakantie compleet. Altijd aanwezig en altijd bereikbaar, ook wanneer we elders op het eiland verbleven. Een prachtige plek om tot rust te komen en toch direct de mogelijk hebben om actief bezig te zijn, maakt de prijs/kwaliteit verhouding optimaal! Kortom, voor ons een voltreffer en voor anderen zeker een aanrader!

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 22 oktober 2016 via mobiele applicatie

Limestone is kleinschalig en sfeervol op een unieke plek aan het Spaanse Water en ook dichterbij het drukke strand.
Deze Oase van rust heeft een Colombiaanse toch.
Eigenaresse Sylvia heeft oog voor detail en haar gasten.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 15 september 2015

Goede plek, jammer dat kamers zelf in vorige eeuw zijn blijven steken qua uitrusting en voorzieningen.
Zonder auto niet zo makkelijk om boodschappen te doen of ergens te geraken. Vriendelijk personeel

Verbleef: juli 2015
Beoordeeld op 7 augustus 2015

Aardig appartement met leuk strandje voor de deur. Goed te doen voor gezinnen met (kleine) kinderen. In de omgeving is ruim voldoende te doen en vooral ook de hangmatten die overal hangen zijn heerlijk om in te liggen.

Verbleef: mei 2015
Beoordeeld op 4 juli 2015

Iedere ochtend je ontbijt op je terras met uitzicht op het Spaanse water, daarna met het bootje wat voor gebruik van de gasten was, heerlijk even genieten op het water. Wij komen al ruim 20 jaar op het eiland maar dit was tot nu toe een van de meest relaxte vakantie. Silvia en Roel en hun personeel zijn zeer attent en staan voor het woord service.
Wij gaan ook zeker nog een keer terug om van deze plek te genieten:-)

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner