Saint Tropez Apartments & Suites
  • Zwembad
Avila Beach Hotel(Willemstad)
  • Gratis parkeren
Scuba Lodge & Suites(Willemstad)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 146 per nacht.

The Royal Sea Aquarium Resort(Willemstad)
Morena Resort(Willemstad)
Hilton Curacao(Willemstad)
  • Zwembad
Pietermaai Apartments(Willemstad)(Heel veel waar voor je geld!)
getaroom.com
4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Opvallend... geen Nederlandse bediening of stagiaires... maar wel razendsnelle Curaçaoënaars die een super club hebben ontwikkeld met geweldige sfeer, wit design en verassend goed eten en drinken. Bediening is top. Kaart is gevarieerd en proef de Scropino! Ja, hier is her echt goed....

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
19 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel relaxte eetgelegenheid voor lunch en diner, met lounge
uitstaling. Direct aan de zee gelegen. We hebben genoten van de Sushi avond. Niet een al te uitgebreide kaart, maar toch met voldoende keus uit de meer klassieke gerechten. Vriendelijke en efficiente bediening. Zeker een plek om ook tijdens lunch te bezoeken.

Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
22 oktober 2017 beoordeeld

Mijn zus en ik verbleven 2 weken in een appartement van Saint Tropez, Mooie grote badkamer, slaapkamer met heerlijk bed en een ruime - design ingerichte - woonkamer met een heel groot balkon. Alles lekker schoon, fris en zeer goed werkende airco's.
Infinity pool, ligbedden, bediening aan je ligbedje, uitzicht allemaal fenomenaal! Erg goed restaurant met ruime keuze voor ontbijt, lunch en diner, geserveerd door stuk voor stuk leuke personeelsleden! De eigenaar is elke dag aanwezig evenals bewaking in de avond en nacht! Je (huur)auto kan je meestal ook (gratis) in de buurt kwijt of als het heel druk was, hield de bewaking een plekje voor ons vrij.
Toen wij er waren werd er nog verbouwd aan een bestaand pand op het voorplein maar totaal geen last gehad van de werkzaamheden of de bouwvakkers! Integendeel zelfs, kregen van de klusjesman zelfs nog een ontbijt op onze kamer aangeboden op de laatste dag omdat ze ons zouden missen .....

Kamertip: Kamers aan de oceaankant kunnen wat "last" hebben van de restaurant-en bargeluiden. Op vrijdagavond is er altijd feest tot 01.00 uur.
  • Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
14 juni 2017 beoordeeld

Leuk klein hotel op loopafstand van het centrum van Willemstad. Erg goed restaurant met prima ontbijt, lunch en diner gerechten. Boek een junior suite met schitterend uitzicht op zee. Hier en daar wel een Curaçaose slag (losse kraan, stoffig op de grond) maar je betaald ook geen vijfsterrenhotel prijs.

Kamertip: Junior suite met zeezicht boeken.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
8 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vind het apart te lezen dat iemand zegt dat er word gediscrimineerd en dan zelf de woorden "dikke zwarte " gebruikt. Moest ik even kwijt,sorry..
Ik vind de service top! Voor herhaling vatbaar zelfs! Komen zeker nog een keer terug!

Verbleef: mei 2017