“Prachtige villa”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
“Prachtige villa”
Beoordeeld op 15 februari 2017 voor een verblijf in Februari, 2017
personen vonden dit een nuttige beoordeling

We hebben 10 dagen de Villa Ocean View gehuurd. Een prachtige villa aan de rand van Grote berg. Uitzicht op zee en met een prachtig zwembad. Ik heb me uitstekend vermaakt met de App Flight Radar waarmee je heel leuk de vliegtuigen kunt spotten die (niet hinderlijk) laag overvliegen.
De voorbereiding was perfect met veel informatie van Ed Pach van VVVCuracao.
Het fijnste aan de villa is de zee van ruimte binnen, ruime slaapkamers voorzien van Airco en 2 flinke badkamers.
De keuken is groot, compleet en van alle gemakken voorzien. In de huiskamer zijn we amper geweest omdat je er prima buiten kunt leven onder het enorme afdak met zitje en eettafel, wel goed insmeren tegen de muggen, maar dat moet je overal in Curaçao.
Je moet er wel een auto bij huren want in Grote Berg is verder niets te beleven. Het restaurant "de Buurvrouw" is redelijk dichtbij en heel erg goed.
De bedden zijn wat aan de harde kant vonden wij.
Ook de beheerders zijn hele leuke mensen en komen regelmatig langs om het zwembad schoon te maken.
Kortom, als we een cijfer moesten geven, een dikke 9.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
16 feb 2017
Beste Anja en Gerhard,
heel hartelijk dank voor jullie mooie review.
Heel fijn dat jullie zo hebben kunnen genieten van je verblijf in Villa Ocean View.
Wellicht dat het beter is dat we de matrassen gaan vervangen. Tot die tijd kan een topdek misschien uitkomst bieden.
Wist je dat je ook onze Chevrolet Captiva Sport SUV, 6V, 3.6, heel voordelig kunt huren?
Graag ontvangen we jullie de volgende keer weer als 'onze gasten'.
Met zonnige groet,
Ed Pach
Wieringerwaard (NL)
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren