Vandaag geopend: 08:00 - 17:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Scuba bus

Perfecte dag trip. Prima verzorgd. Vriendelijke begeleiders. Ontspannen trip. Snorkelen duiken met ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
334anitav
Uitgeest, Nederland
via mobiele applicatie
Toppers

Scuba Lodge Dive Center is echt aan te raden voor snorkel en duiktrips. Met een oude Amerikaanse ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
ArVisser
Papendrecht, Nederland
Lees alle 675 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Willemstad
vanaf US$ 70,00
vanaf US$ 65,00
vanaf US$ 75,00
vanaf US$ 110,00
Beoordeeld op 29 augustus 2019

Afgelopen 9 dagen op curaçao geweest met mijn neef. We zijn gelijk de volgende dag begonnen met het volgen van de open water cursus en de Advanced cursus. Dit omdat mijn neef nog geen duiker was.
Dit is allemaal zeer goed verzorgd door Corinda en Fabienne. Hiervoor onze complimenten. Later die week hebben we nog materiaal gehuurd, en zijn we zelf wezen duiken. Hierbij gekregen wij van Daan de nodige uitleg om een juiste duikplek te vinden.

Petje af!

Ik kom zeker terug in maart voor mijn rescue brevet.

Pieter de vries

Datum van activiteit: augustus 2019
Daan-ScubaLodge, Public Relations Manager van Scuba Lodge Dive Center Pietermaai, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

Hi Pieter,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat jij en jouw neef hebben genoten van jullie duiken. Wij kijken nu alvast uit naar maart 2020, gezellig!

Greetz,

Corinda, Daan, Fabienne

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben een geweldige vakantie gehad. Super team voor te duiken en te snorkelen. We komen zeker terug.

Datum van activiteit: augustus 2019

Dat is heel fijn om te horen, Wendy! Jullie zijn altijd welkom bij Scuba Lodge :-)

Beoordeeld op 27 mei 2019

Na een paar jaar snorkelen wilde ik heel graag mijn duikbrevet halen. Ondanks dat ik nog jong ben, 14 jaar, hebben de instructeurs Corinda, Daan, Mats en Remy mij rustig geholpen en alles begrijpelijk uitgelegd. En gelukkig voor mij in het Nederlands, dat maakte het een stuk makkelijker. Ik heb de cursus gevolgd, wel jammer dat ik moest leren in mijn vakantie, haha, maar.... ik heb mijn Junior Open Water gehaald. En mijn eerste duiken met mijn moeder gemaakt, wat zij dan weer heel bijzonder vond, dankzij jullie geweldige inzet!

Datum van activiteit: mei 2019

Hi Stella,

Onze reactie is wat aan de late kant maar absoluut niet minder gemeend. Je hebt het hartstikke goed gedaan en wij zijn trots op jou dat je jouw duikbrevet hebt gehaald. Leren in de vakantie is misschien niet ideaal maar jij hebt het toch maar mooi gedaan. Toppertje!

We hopen dat jij en jouw moeder nog heel veel mooie duiken gaan maken samen. Jullie zijn in ieder geval altijd welkom bij Scuba Lodge Dive Center Pietermaai.

Dive on!

Daan, Remy, Corinda

Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

De mensen van Scuba Lodge zijn vriendelijk en professional. Heerlijk op PSD geweest in een grote schoolbus en ook op locatie in het zwembad kunnen oefenen voor Padi. Dank aan Remi en Daan

Datum van activiteit: mei 2019
Daan-ScubaLodge, Manager van Scuba Lodge Dive Center Pietermaai, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

Thanks Tjeerd! We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Zou gezellig zijn!

Greetz,

Daan

Beoordeeld op 27 april 2019 via mobiele applicatie

We zijn eerst mee gaan snorkelen tijdens een duiktrip vanuit Scuba. Ze weten prachtige plekken en geven je prima tips zodat je zelfstandig kan gaan snorkelen terwijl zij met de duikers aan de slag gaan. En al is het een duikschool ze vergeten de overige gasten, die niet duiken, niet mee te nemen in al het moois en leuks tijdens de dag.

Uiteraard was ik na de mooie verhalen van andere gasten maar ook de leuke gesprekken met de instructeurs vervolgens om en wilde ik ook mijn eerste duik doen. Mijn vriend mocht niet mee want hij had geen doktersverklaring (Ook dus gericht op de veiligheid wat ik als zeer prettig heb ervaren ondanks het feit dat ik alleen ging uiteindelijk).
Samen met Corinda (instructrice) mijn eerste duik gedaan en wat was dat fantastisch. Ze heeft me 100% vertrouwen gegeven en perfect begeleid, het was een duik om nooit te vergeten op deze manier. Fantastische instructrice en dus een prachtige duik!
Naderhand weer zeer gastvrij ontvangen door de andere instructeurs en medewerkers van Scuba en alle ruimte gehad om na te praten.

Kortom: TOP!

Datum van activiteit: april 2019
Scubalodge, Public Relations Manager van Scuba Lodge Dive Center Pietermaai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Hartstikke leuke 5 ster review! Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen op Tripadvisor. Wij vinden het hartstikke leuk om te lezen dat jij heerlijk hebt gedoken met ons en dat jij onze duikschool zou aanraden aan andere duikers. Wie weet tot een volgende keer, je bent altijd welkom bij Scuba Lodge!