Vandaag geopend: 08:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Duiken op maat!

Waar mogelijk zullen ze jouw duikwensen meenemen in de duikplanning van de week. Het enthousiasme ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
kohlertw
Amsterdam, Nederland
via mobiele applicatie
Heerlijk gedoken, relaxte duikschool

We hebben heerlijk gedoken. Luisterde goed naar onze wensen en speelde daarop in. De service is erg ... meer lezen

Beoordeeld op 28 oktober 2018
karen b
via mobiele applicatie
Lees alle 600 beoordelingen

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Scuba Lodge is een echte parel van wie houdt van een sfeervolle plek waar je door het personeel en mede vakantiegangers heel snel het echte ultieme vakantiegevoel gaat beleven.
De gastvrijheid en openheid geeft net dat beetje extra waarom ik liever daar zou verblijven dan bij de omliggende minder gezellige grotere resorts. Ik ben naar Curaçao gekomen met als doel "Dive Master" te worden. Na snel opgenomen te zijn in het team van collega's en het management van de duikschool heb ik in 4 maanden mijn opleiding tot Dive Master behaald en gewerkt als ondersteuning bij het Dive Team. Dankzij Jordy, Daan en Adriaan heb ik ontzettend veel divespots op het eiland gezien en ontzettend veel geleerd.
Als ik zelf een dagje wilde relaxen was er altijd wel een plekje vrij om te genieten van een hapje en een drankje liggend op een heerlijk ligbed. Tijdens de zonsondergang aan de waterkant heb ik meerdere keren dolfijnen voorbij zien zwemmen. Fantastisch uitzicht.
Het huisrif van Scuba Lodge is echt schitterend voor je het weet zwemt er een schildpad, tarpon, tonijn, barracuda of mureen langs je op.Wat een ervaring.
En als je er speciaal voor het duiken komt dan zie je absoluut de mooiste spots van het eiland, daar zorgen de mannen van de duikschool wel voor.
Bedankt Scuba Lodge voor deze geweldige ervaring en ik hoop jullie allemaal terug te zien.

Datum van activiteit: december 2017
Daan D, Public Relations Manager van Scuba Lodge Dive Center Pietermaai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden

Thanks Tim! Onze response is wat laat, maar niet minder gemeend ;-) Het was een gezellige tijd en wij vonden het super om jou de onderwaterwereld van Curaçao te laten zien. Waar hang je tegenwoordig uit? Wij hopen snel nog eens van je te horen!

Beoordeeld op 20 mei 2018

Bij Scuba Lodge duikcentrum mijn open water gehaald. Hele goede begeleiding, #Mats, veel geduld, ontspannen sfeer, mooie duiken gemaakt en een te gek happy hour op donderdag.

Datum van activiteit: mei 2018
Daan D, Public Relations Manager van Scuba Lodge Dive Center Pietermaai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2018

Hi Sabrina,

Nogmaals gefeliciteerd met het behalen van je PADI Open Water certificatie! En bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Lekker blijven duiken nu!

Wellicht tot een volgende keer,

Mats.

Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden zelf onze duikspullen meegenomen en hadden alleen lucht en lood nodig. De mannen van het duikcentrum regelde dit keurig iedere dag en zij gaven goede adviezen over de duikplekken. Na de duikdag konden wij onze spullen spoelen en werd onze duikuitrustingem door de mannen van het duikcentrum veilig opgeborgen achter slot en grendel. Er worden leuke dag trip georganiseerd door door de mannen. Het plezier en enthousiasme straalt er vanaf.

Datum van activiteit: mei 2018

Bedankt voor deze positieve review! Of gasten nu met ons mee gaan duiken of zelf op pad gaan, het is altijd leuk om te horen dat mensen hebben genoten van de mooie duikplekken die ons eiland te bieden heeft. We delen maar wat graag onze favoriete duikplekken :-)

Hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 7 mei 2018 via mobiele applicatie

Stuk voor stuk topgozers! Uitermate leuke duiken gemaakt Topvervoer in de vorm van een oude schoolbus!!(;

Datum van activiteit: mei 2018

Bedankt voor deze review! Goed om te horen dat je hebt genoten van de duiken die we hebben gemaakt (en dat je onze Amerikaanse schoolbus net zo tof vind als wij, haha) Hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 23 april 2018 via mobiele applicatie

In maart met veel plezier de open water cursus gevolgd bij Scuba Lodge. Goede begeleiding van professionele instructeurs die zowel boven als onder water super behulpzaam waren. Leuke ritjes in de duikbus gemaakt om bij mooie en diverse plekken te komen. Verder ook gezellige instructeurs om na het duiken de dag af te sluiten met een biertje!
Het was een supermooie week, hopelijke tot de volgende keer voor de advanced cursus!

Datum van activiteit: maart 2018
Daan D, Manager van Scuba Lodge Dive Center Pietermaai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2018

Hi Laura,

Wat een geweldige review om onze dag mee te beginnen! Hartstikke leuk om te lezen dat je zo hebt genoten van je PADI Open Water-cursus bij ons. Het ging je hartstikke goed af en we hebben inderdaad wat mooie duiken kunnen maken samen.

Je bent altijd welkom hier voor een duik of natuurlijk de PADI Advanced-cursus. Hopelijk tot snel!