“KNUFFELDUIKERS!!!!!”

Scuba Lodge Dive Center Pietermaai
Geclassificeerd als nr. 15 van 82 Boottochten en watersporten in Willemstad
31 mei 2018 beoordeeld

FF serieus.. deze hartstochtelijk gepassioneerde kikvorsknakkers maken hun eigen onderwaterfeestje.. Zelden zo hartelijk ontvangen, begeleidt en avontuurlijk gedoken als met deze mannen.. Alle seafood kwam voorbij door kundig navigeren en honger naar kunst.. Van zeepaard naar lion fish , scary murenen, huge MF kreeften, complete schildpadraves @PLAYAGRANDI.. Hoogtepuntje was toch wel met @daandrechsel de encounter met mr Stingray himself en daarna de immer gracieuze mega Manta die sierlijk over ons heen vloog.. Onderwaterbokswaardig als een malle.. Tranen in mn bril..
Thnx allen van SCUBA LODGE DIVE CENTER.. Ik kom zeker terug.. #amstelbright like a diamond en ajoooooooo... Caston XXX

Daan D, Manager van Scuba Lodge Dive Center Pietermaai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

'Knuffelduikers'? 'Hartstochtelijk gepassioneerde kikvorsknakkers'? Die hadden we nog niet eerder gehoord... maar houden we er vanaf nu in! ;-) Bedankt voor deze hi-la-rische review, Caston. Echt geweldig dit. Wat een prachtige review om onze dag mee te beginnen. Jij mag zeker vaker komen duiken, haha! Tot de volgende keer, ayooo!

Daan, Mats, Pieter, Remy

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Scuba Lodge is een echte parel van wie houdt van een sfeervolle plek waar je door het personeel en mede vakantiegangers heel snel het echte ultieme vakantiegevoel gaat beleven.
De gastvrijheid en openheid geeft net dat beetje extra waarom ik liever daar zou verblijven dan bij de omliggende minder gezellige grotere resorts. Ik ben naar Curaçao gekomen met als doel "Dive Master" te worden. Na snel opgenomen te zijn in het team van collega's en het management van de duikschool heb ik in 4 maanden mijn opleiding tot Dive Master behaald en gewerkt als ondersteuning bij het Dive Team. Dankzij Jordy, Daan en Adriaan heb ik ontzettend veel divespots op het eiland gezien en ontzettend veel geleerd.
Als ik zelf een dagje wilde relaxen was er altijd wel een plekje vrij om te genieten van een hapje en een drankje liggend op een heerlijk ligbed. Tijdens de zonsondergang aan de waterkant heb ik meerdere keren dolfijnen voorbij zien zwemmen. Fantastisch uitzicht.
Het huisrif van Scuba Lodge is echt schitterend voor je het weet zwemt er een schildpad, tarpon, tonijn, barracuda of mureen langs je op.Wat een ervaring.
En als je er speciaal voor het duiken komt dan zie je absoluut de mooiste spots van het eiland, daar zorgen de mannen van de duikschool wel voor.
Bedankt Scuba Lodge voor deze geweldige ervaring en ik hoop jullie allemaal terug te zien.

20 mei 2018 beoordeeld

Bij Scuba Lodge duikcentrum mijn open water gehaald. Hele goede begeleiding, #Mats, veel geduld, ontspannen sfeer, mooie duiken gemaakt en een te gek happy hour op donderdag.

Daan D, Public Relations Manager van Scuba Lodge Dive Center Pietermaai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Hi Sabrina,

Nogmaals gefeliciteerd met het behalen van je PADI Open Water certificatie! En bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Lekker blijven duiken nu!

Wellicht tot een volgende keer,

Mats.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden zelf onze duikspullen meegenomen en hadden alleen lucht en lood nodig. De mannen van het duikcentrum regelde dit keurig iedere dag en zij gaven goede adviezen over de duikplekken. Na de duikdag konden wij onze spullen spoelen en werd onze duikuitrustingem door de mannen van het duikcentrum veilig opgeborgen achter slot en grendel. Er worden leuke dag trip georganiseerd door door de mannen. Het plezier en enthousiasme straalt er vanaf.

Bedankt voor deze positieve review! Of gasten nu met ons mee gaan duiken of zelf op pad gaan, het is altijd leuk om te horen dat mensen hebben genoten van de mooie duikplekken die ons eiland te bieden heeft. We delen maar wat graag onze favoriete duikplekken :-)

Hopelijk tot een volgende keer!

Bekijk meer beoordelingen
7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Stuk voor stuk topgozers! Uitermate leuke duiken gemaakt Topvervoer in de vorm van een oude schoolbus!!(;

Bedankt voor deze review! Goed om te horen dat je hebt genoten van de duiken die we hebben gemaakt (en dat je onze Amerikaanse schoolbus net zo tof vind als wij, haha) Hopelijk tot een volgende keer!

Reizigers die Scuba Lodge Dive Center Pietermaai bekeken, bekeken ook

In Scuba Lodge Dive Center Pietermaai geweest? Deel je ervaringen!