Beoordeeld op 29 oktober 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel en mooie ligging in Jan Thiel baai. Super vriendelijk personeel en nette kamers. Roept het heerlijke Caribische sfeertje op. Ruime keuze om te eren in hotel zelf of aangelegen restaurants. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2018
Papagayo_C, Community manager van Papagayo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2018

Dear Michael,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you (reservations@papagayo.com), as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Hotel!

Beoordeeld op 28 oktober 2018

Prima locatie / prima accommodatieDouchewater regelmatig niet op temperatuur met name in de ochtend wanneer je er de meeste behoefte aan hebt!Personeel bij het ontbijt wekt de indruk liever geen gasten te ontvangen (drukt het servicecijfer). Overig personeel is klantgericht.

• Reistype: Reisde voor zaken

Dear Gerard Kortz,

It was our pleasure hosting you during your stay and we would like to thank you for taking the time to share this review. We will use your feedback to make the necessary adjustments in our service.

We look forward to you having a more pleasant experience during your next stay.

Best regards,

Beoordeeld op 19 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben 11 nachten in het hotel doorgebracht en het was goed verzorgd.
Het ontbijt hebben we bij de kamer gedaan omdat dit inderdaad nogal prijzig is, maar dat is een keus die je kunt maken.
Er is een waterkoker, koffieautomaat en een goede koelkast op de kamer.
Kamers die goed schoongemaakt worden en ook iemand die dit dagelijks controleert .
De handdoeken worden dagelijks verschoond en het beddegoed om de dag en dan worden ook de kussens vervangen.
De badkamer en het toilet zijn goed onderhouden en worden goed schoongemaakt.
Het zwembad is leuk maar inderdaad zijn er wat tegeltjes kapot, er zijn voldoende ligbedden bij het zwembad en het strand.
De strandhanddoeken worden door het hotel verstrekt en je kunt ze omruilen voor droge en schone handdoeken zo vaak als je wilt, de tas mag je houden als souvenir.
Al het personeel zijn zeer aardig en vriendelijk.
Ook kun je alles aan ze vragen.
Is een aanrader als je naar Curaçao gaat, dit hotel staat voor een goed en leuk verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2018
Papagayo_C, Community Manager van Papagayo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Dear Anja R,

Beoordeeld op 13 oktober 2018

We hebben 10 nachten een geweldig mooie hotel kamer gehad. Erg goede service, Wij misten een tafel stoel om te kunnen schrijven aan de voldoende aanwezige “ tafel” ruimte. Dit gaven we aan en een dag later stond er een stoel op de kamer. Goede schoon maak van de kamer. En ja er zitten nu eenmaal beschadigingen in hotel wat veelvuldig gebruikt wordt. Wat wel een goede ondersteuning zou zijn in bv de badkamer, een enkele handgreep in de douche. Juist vanwege de wat gladde vloer hierin en extra veiligheid. We hebben in en om het hotel in goede restaurants gegeten. Gezellige en vriendelijke medewerkers in en om het hotel. Kortom een fijn hotel dat ik bij iedereen zou promoten, en ook terug naar toe zou gaan.

Datum van verblijf: oktober 2018
Papagayo_C, Community Manager van Papagayo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2018

Dear Jacqueline,

Beoordeeld op 8 oktober 2018

Vooral pluspunten; een mooi hotel op een mooie plek. Er is een eigen strand. Service is uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijtfaciliteiten zijn prima.Toch zijn er minpunten: de vloer is van geschilderd beton en sleets. Ook in de badkamer en toilet zijn beschadigingen. We bleken last te hebben gehad van bedwantsen ('bed bugs') en daar is direct en adequaat op gereageerd. De matrassen waren recentelijk vernieuwd, maar we ontdekten de beestjes in het dekbed. Dat werd direct verwisseld.Al met al toch een prima hotel.

Dear Marcomarianne,

Many thanks for such a great review of Papagayo Beach Hotel! We are always glad to be of service and we appreciate hearing that our efforts add to the pleasure and experience of our guests.

We appreciate you pointing out not only what you liked, but also the areas where extra effort on our part is needed.
We are sorry you experienced these issues.

Please do not hesitate in contacting us directly if we can be of assistance, we look forward to having you back with us some day.

All the best,