Morena Resort(Willemstad)
  • Zwembad
Hilton Curacao(Willemstad)
  • Zwembad
Scuba Lodge & Suites(Willemstad)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 142 per nacht.

Avila Beach Hotel(Willemstad)
Priceline
  • Gratis parkeren
Pietermaai Apartments(Willemstad)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Royal Sea Aquarium Resort(Willemstad)
Priceline
23 mei 2018 beoordeeld

we waren hier in april met zijn tweeen Fantastische locatie, schone kamers, vriendelijk personeel Niets was teveel Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Ook de gym er vlakbij was een pluspunt.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Papagayo_C, Community Manager van Papagayo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Dear Carolinesnellink,

Many thanks for such a great review of Papagayo Beach Hotel! We are always glad to be of service and we appreciate hearing that our efforts add to the pleasure and experience of our guests.

Please do not hesitate in contacting us directly (reservations@papagayo.com) if we can be of assistance, we look forward to having you back with us some day.

All the best,

12 mei 2018 beoordeeld

Vakantie geboekt in hotel papagayo en dat is ons zeer goed bevallen Personeel van hotel waren zeer vriendelijk en behulpzaam Dit was onze eerste keer dat wij hier waren en volgend jaar zeker terug, super Super naar ons zin gehad!

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
Papagayo_C, Community manager van Papagayo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Dear BrammieKRT,

Please do not hesitate in contacting us directly if we can be of assistance, we look forward to having you back with us some day.

All the best,

6 mei 2018 beoordeeld

Je voelt je helemaal thuis. De vriendelijkheid van het personeel. Kamer zijn schoon en netjes. Strand is op en top. Relaxer dan dit gaat bijna niet. Top vakantie gehad. Ik zeg tot de volgende keer. En raad het iedereen aan.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Papagayo_C, Community Manager van Papagayo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Dear Angela,

Thank you so much for your review of Papagayo Beach Hotel. We are delighted to know you thoroughly enjoyed your time with us and that our convenient location made it even more memorable. It was our pleasure hosting you, and we hope to be your first choice every time you visit our area.

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you (reservations@papagayo.com), as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Hotel!

Warm regards,

30 april 2018 beoordeeld

Ik had meer verwacht de kamers zijn gehorig geen fijn matras om op te slapen bed schuif steeds. De variatie van ontbijt was matig en niet zo lekker er zat ei schil in beide omelet. Verder diner bij het strand was ook niet lekker.

Dear Prive882,

Thank you for being our guest and for sharing your thoughts about our hotel.
Please accept our apologies for not meeting your expectations. We take comments like yours very seriously, so we are looking into where we went wrong. Normally our rooms are very quiet, especially the ones in front of the ocean and garden area.

Thank you again for choosing us for your stay. We would welcome an opportunity to accommodate you once more and earn your highest marks.

Best regards,

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor zaken hier geweest met mijn compagnon. Allebei onze eigen prachtige ocean view kamer. Schone kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel. En ook aan de gezellige Jan Thiel baai. Zeker een aanrader

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Papagayo_C, Community Manager van Papagayo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2018

Dear Guest,

Warm regards,