“Lekker sushi!”

Geclassificeerd als nr. 64 van 391 Restaurants in Willemstad
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden zin in een keer wat anders, dus lekker sushi die avond. Het restaurant is bij binnenkomst groter dan verwacht en aangekleed in japanse stijl.
We werden snel geholpen en bestelden mix tempura en verschillende soorten sushi om te delen. Het eten was allemaal heerlijk! Beter als verwacht nog.
Beniening was vriendelijk en snel.
Ik had verwacht dat het duur zou zijn, zoals ik dat teruglees op tripadvisor maar dat viel me eigenlijk wel mee. Ik moet wel zeggen dat we niet extreem veel besteld hadden, we hadden niet heel veel honger

Datum van bezoek: september 2019

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de reacties gelezen te hebben op tripadvisor met een gereserveerd gevoel naar Kyoto gegaan. Bij aankomst was het op het terras vol en zijn binnen gaan zitten. De aankleding viel ons reuze mee. Het is weliswaar geen knusse bedoeling, maar alles ziet er netjes en schoon uit. De bediening was ontzettend vriendelijk en alert. We hebben twee voorgerechten besteld en drie rollen sushi. Op beide hebben we niet lang hoeven te wachten terwijl het restaurant voor 80% vol zat. Het eten was lekker en zouden hier zeker nog een keer terug komen als we weer sushi gingen eten. Prijs aan de hoge kant, maar dat heb je met sushi al vrij snel.

21 augustus 2019 beoordeeld

Slecht en niet lekker en veels te duur. Geen aanrader dus. Vis (sashimi) was niet vers. Zonde van de wachttijd.

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier regelmatig. Het is niet heel erg gezellig zitten, maar de sushi die je krijgt maakt het dan wel weer helemaal goed. Bediening is OK, en qua prijs vind ik het ook prima!! Het word vers voor je klaar gemaakt, en dat proef je. Onze favo sushi restaurant hier op het eiland!!

Datum van bezoek: juli 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

Verse Sushi en vriendelijke bediening, maar de sushi kan wat gevarieerder en de rolls zijn wat aan de kleine kant.

Reizigers die Kyoto - Sushi & Grill bekeken, bekeken ook

Sint Willibrordus, Curaçao

In Kyoto - Sushi & Grill geweest? Deel je ervaringen!