“Het eten was heerlijk”

Papagayo Specialty Restaurant
Geclassificeerd als nr. 98 van 314 Restaurants in Willemstad
Keukens: Frans, Internationaal
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en een leuke sfeer maar aan onze tafel slechte onprofessionele onvriendelijke bediening

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vond het erg rustig, het eten was niet veel en zeer prijzig. Ik raad eerde de buren aan betreft het eten.

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na zeker 5 jaar hier weer eens gegeten. Naar mijn beleving is er in die 5 jaar niets veranderd (behalve de bediening dan). Zelfs de eendenborst stond nog ongewijzigd op het menu. Het was dan ook goed. Ook de wijn was prima. Ik mistte alleen het enthousiasme. Er gebeurd toch al weinig in dit restaurant en in combinatie met een efficiënte bediening was het een beetje saai. Overigens was de bediening vriendelijk en correct. De prijs/kwaliteit was in orde rond de 120 naf pp incl drank

23 juli 2017 beoordeeld

Het eten was goed/heerlijk. Het was wat leeg en daarmee wel wat mindere sfeer. Het was inderdaad niet goedkoop maar een tournedos/entrecotes niet veel duurder dan in de andere betere restaurants hier. Gewoon goed dus.

12 juli 2017 beoordeeld

Goed menu, leuk opgediend en het is voortreffelijk.....
voor 1 keertje is het leuk om te doen, als je portemonnee het toe laat kan je er vaker er naar toe....

Reizigers die Papagayo Specialty Restaurant bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, Curaçao

In Papagayo Specialty Restaurant geweest? Deel je ervaringen!