“Goed”

Papagayo Specialty Restaurant
Geclassificeerd als nr. 115 van 300 Restaurants in Willemstad
Keukens: Frans, Internationaal
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na zeker 5 jaar hier weer eens gegeten. Naar mijn beleving is er in die 5 jaar niets veranderd (behalve de bediening dan). Zelfs de eendenborst stond nog ongewijzigd op het menu. Het was dan ook goed. Ook de wijn was prima. Ik mistte alleen het enthousiasme. Er gebeurd toch al weinig in dit restaurant en in combinatie met een efficiënte bediening was het een beetje saai. Overigens was de bediening vriendelijk en correct. De prijs/kwaliteit was in orde rond de 120 naf pp incl drank

23 juli 2017 beoordeeld

Het eten was goed/heerlijk. Het was wat leeg en daarmee wel wat mindere sfeer. Het was inderdaad niet goedkoop maar een tournedos/entrecotes niet veel duurder dan in de andere betere restaurants hier. Gewoon goed dus.

12 juli 2017 beoordeeld

Goed menu, leuk opgediend en het is voortreffelijk.....
voor 1 keertje is het leuk om te doen, als je portemonnee het toe laat kan je er vaker er naar toe....

12 april 2017 beoordeeld

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ruime keuze. Ondanks in het midden van het resort is het heel rustig gelegen.

PapagayoCuracao, Team Papagayo van Papagayo Specialty Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2017

Beste Tante Babbel,

Veel dank voor zo'n mooie beoordeling, hier doen we het allemaal voor! Wij zijn heel blij dat u het naar u zin heeft gehad met ons.

Zonnige groet,
Team Papagayo

4 april 2017 beoordeeld

Regelmatig geluncht! Veel variatie en smaakt allemaal lekker. Je zit er heerlijk aan het strand en kunt in of uit de zon zitten

Beste Frank en Janine,

Veel dank voor zo'n mooie beoordeling, wij zijn blij dat jullie enorm hebben genoten hier.
Hopelijk tot ziens, wij zien jullie graag terug!

Zonnige groet,
Team Papagayo

Reizigers die Papagayo Specialty Restaurant bekeken, bekeken ook

In Papagayo Specialty Restaurant geweest? Deel je ervaringen!