“Ongedwongen eten aan het water”
Beoordeling van The Pier

The Pier
Geclassificeerd als nr. 5 van 21 Dessert in Willemstad
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

We hebben hier een heerlijke vis van de dag gegeten . Een heerlijke cava rosé maakte het geheel af. Dit alles voor een zeer schappelijke prijs. Bediening erg vriendelijk. Wij vinden dit een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant al paar keer voorbij gereden, nu ook besloten te gaan eten.
Mooie locatie aan het water. Ruime tafels en sfeer genoeg. Vriendelijk personeel welke een groot krijtbord laten zien waar het menu op staat.

Smakelijke amuse nog gekregen en lekker gegeten. Geen grote kaart maar goede gerechten die een ieder aanspreken.

Wij hadden tafel aan het water, uitzicht op Spanish Waters, mooie bootjes kijken en lekker in de verkoelende wind!

Let op....op de glazen muur zitten wat nieuwsgierige beestjes...ik vind het wel grappig, ze klimmen zo op je blikje drinken.

Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten
Tempura gamba’s met aioli vooraf (6stokjes!)
En pasta gamba met tomaten en rucola als hoofdgerecht
Kids pasta bolognese en man pasta met een enorme zalmmoot en broccoli
Alles was heerlijk!
Super relaxed sfeertje en leuke ambiance
Aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2019
1 augustus 2019 beoordeeld

Goed eten zeer. vriendelijk personeel. Originele aanpak van presentatie menu. Krijtbord.Uitzicht is prachtig.

Datum van bezoek: juli 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een erg leuke plek om te zitten. Personeel zeer vriendelijk en snel.
Het eten was bijzonder lekker. Heerlijk om een keer ook groenten geserveerd te krijgen.
Vanwege het hoogseizoen moesten we wat langer op ons eten wachten, maar dat werd beloond!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die The Pier bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In The Pier geweest? Deel je ervaringen!