“Perfect eten en uitstekende bediening.”
Beoordeling van The Pier

The Pier
Geclassificeerd als nr. 2 van 18 Dessert in Willemstad
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
3 september 2018 beoordeeld

Mooie locatie aan het Spaanse Water. Heerlijk eten; zeer goede service en bediening. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige zaak met leuke bediening. Ik neem meestal noodels met tonijn en omdat ik een grote eter ben vraag ik altijd om een extra portie noodles. Een aanrader

Datum van bezoek: juni 2018
28 augustus 2018 beoordeeld

Ontzettend lekker gegeten; uitstekende service en wat een prachtig plekje zo aan het water! Het enige restaurant waar we in onze vakantie op Curacao naar terug gegaan zijn om er nog een keer te eten! En als we weer naar Curacao gaan kunnen we niet wachten om er weer heen te gaan!

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig tentje dichtbij jan thiel baai maar dan gesitueerd aan de havenzijde. Zeer dicht bij de rotonde waar de duikhop pirates zit. Gevarieerde kaart waar we erg, erg lekker gegeten hebben. Restaurant is ongeveer boven het water gelegen, je loopt uit het restaurant zo de botensteiger op. Was leuk om de bootjes te zijn en wat reuring buiten het restaurant te hebben, alle 4 de gezinsleden hadden andere gerechten en alle 4 waren zeer blij met hun gerechten. Prijs kwaliteit goed. Ga je vroeg op de avond is er zeker plek, wil je echt aan het raam dan ven reserveren.

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts hier terecht gekomen. Maar heerlijk gegeten in zeer aangename ambiance. Komen hier zeker terug!

Reizigers die The Pier bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In The Pier geweest? Deel je ervaringen!