“Zeer de moeite waard”

Geclassificeerd als nr. 29 van 314 Restaurants in Willemstad
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
12 oktober 2017 beoordeeld

Op aanraden van familie hier voor het eerst gaan eten vandaag zonder te reserveren hadden ze toch een plekje, ondanks dat het erg druk zou worden.
Geweldig 3 gangen menu genoten met de juiste smaken en vriendelijk personeel.
Komen we zeker terug.

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is top, leuk uitzicht over het Spaanse water. De gastvrouw was niet erg vriendelijk en elk gerecht kwam snel, dus ook snel klaar! Persoonlijk vond ik de entrecote te zout, ook de groenten en aardappelgratin. Jammer!

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ons glaasje wijn kregen we de kaart. Niet een kaart zoals we die gewend zijn maar op een bord. Dame van de bediening zet hem ergens in een hoek waarop we het eigenlijk niet eens kunnen lezen. Zonder iets uit te leggen liep ze ook meteen weer weg. Wij bestelde alle 3 een tournedos en een brood plankje. Helaas kwamen ze na 40 min al aan met het hoofdgerecht. Zonder ons broodplankje vooraf? Waarop de dame van de bediening zegt jullie hebben het hoofd al.. het broodplankje komt eraan. Waarop ik antwoord laat die maar zitten. De dame reageerde als volgt met maar daar zijn ze waarschijnlijk al mee bezig...

Eenmaal aan de tournedos begonnen bleek die van een van ons zo droog als gort! Andere dame van de bediening liep langs en gaf ons geen ongelijk. Waarop er 1 nieuwe tournedos kwam. Helaas moesten wij hier 20 min op wachten.

De dame van de bediening komt de borden ophalen. Ze zegt er ook nog even bij dat ze nog nooit gehoord had van een droge tournedos..

De plek was prachtig alleen jammer van de rest!

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Obv de TripAdvisor score hier met z’n tweetjes wezen eten. Laat ik met het positieve beginnen: het eten was uitstekend, heerlijk drie gangen diner gehad, incl. wijn. Maar de service en bediening waren ondermaats!
Begon al bij binnenkomst, onze reservering via internet, die wel keurig was bevestigd, hadden ze zelf een uur te vroeg in het boek gezet, en omdat we ‘niet kwamen’ onze tafel maar weer weggegeven...
Dame die ons bediende vervelend ‘aanwezig’ en totaal niet klantgericht. Tot slot ruim een uur (!!!) op ons hoofdgerecht zitten wachten, wordt ons op gegeven moment verteld dat ie per abuis aan een andere tafel is gegeven, maar verder geen excuses of tegemoetkoming, alleen de simpele mededeling.
Jammer! Deze keuken verdiend beter...

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het uiterlijk van de pier nodigde ons uit om een hapje te eten. Bij binnenkomst moesten we aan de bar vragen of er een plaats was voor 2 om te eten. Vervolgens kregen we een leuke plek aan het water. Leuke locatie om te eten.
Het eten was lekker maar kreeg persoonlijk het idee dat we alles zo snel mogelijk moesten op eten om ook weer zo snel mogelijk weg te zijn. Bediening was ook niet vriendelijk en toonde totaal geen interesse. Dit is een min punt voor het restaurant / de zaak.

Reizigers die The Pier bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In The Pier geweest? Deel je ervaringen!