“Goed restaurant”

Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 september 2017 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan Curacao hebben we elke avond gegeten in dit restaurant. Het eten is gevarieerd en heerlijk van smaak. De mensen die in dit restaurant werken zijn erg vriendelijk. Elke dag zijn er speciale aanbiedingen. De prijzen voor het eten zijn te vergelijken met Nederland.

5 september 2017 beoordeeld

heerlijk gegeten, ze proberen altijd een tafeltje voor je vrij te maken, ook als je met 4 personen komt binnenvallen, lekkere mixed grill gegeten, prima tent

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Spareribs gehad maar hier zat super veel vet aan!! Eten is te gezouten!! Maar verder wel een leuke plaats om te eten.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was heerlijk, De halve kilo burger zat vol met smaak! Frank de Ober heeft ons zeer goed geholpen. Hij daagde mij uit om de burger en de friet helemaal op te krijgen. Ik denk dat hij niet had verwacht dat ik het op kreeg, maar hij had het mis! Ik had het binnen een kwartier op. Kortom ik raad dit restaurant zeker aan met mooi uitzicht over het strand.

21 juli 2017 beoordeeld

Wij zijn liefhebbers van Mexicaans eten en in bijzonder van het gerecht " Fajitas "., dit besteld met beef. Wat ontbrak was, refried beans, quacomolo saus en de sauer cream was erg dun, de quacomolo saus werd op verzoek alsnog geserveerd maar smaakte niet echt. De beef daar in tegen was goed van smaak, de tortilla's kwamen in een papieren servet, er werd geen bord geserveerd. Conclusie, als je echt Mexicaans wil eten, doe dat niet hier, de koffie hebben we voor alle zekerheid maar overgeslagen en bij " Starbuck's " gedronken.

Reizigers die El Mexicano & Grill bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In El Mexicano & Grill geweest? Deel je ervaringen!