“Heerlijke spareribs en gamba's ”
Beoordeling van Cafe de Tijd Curacao

Cafe de Tijd Curacao
Geclassificeerd als nr. 32 van 336 Restaurants in Willemstad
Keukens: Café, Eetcafé
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meer dan prima gegeten. Bediening snel, vriendelijk en op de achtergrond prettige muziek! Echt een aanrader! Mijn man gaf aan dat dit de beste spareribs ever zijn

7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is hier top! Wat je ook besteld, alles is echt heerlijk. Ook de bediening is super! Als we op t eiland zijn. Gaan we er een paar keer per week eten! ! Echt een aanrader

28 mei 2018 beoordeeld

Was eerst kroeg (met tapbier), nu ook eetbar. Gespecialiseerd in grill gerechten. Zeker een bezoek waard.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk spareribs gegeten bij de tijd! Helaas werden we ontvangen door patrick die ons niet aangenaam ontving. We vroegen naar een tafel van 4 waarna hij bot reageerde en geen idee had of hij een tafel beschikbaar had. Nadat we aangegeven hadden om eerst een drankje te doen en vervolgens aan te schuiven, kwam hij niet langs om ons drinken op te nemen. In tegenstelling tot Patrick, kwam super gezellige Stef ons bedienen. Top bediend door Stef en hierdoor hebben we een hele leuke avond gehad. Je merkt dat hij duidelijk weet hoe je gasten moet ontvangen en verzorgen. Bedankt Stef!

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk pikante ribbetjes met lekker gekruide frietjes. Zeker een aanrader. We komen zeker terug voor de schnitzel .

Reizigers die Cafe de Tijd Curacao bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Cafe de Tijd Curacao geweest? Deel je ervaringen!