“Strand bezoek”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 49,00*
Vanaf
Full Day Beaches of Curacao Tour with Hotel or ...
Geclassificeerd als nr. 4 van 115 dingen om te doen in Willemstad
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1 van de 8 mooiste stranden ter wereld. Echt mooi, minpuntje is dat er veel peuken op het strand liggen.

23 mei 2018 beoordeeld

Een heerlijke dag aan het strand. Het strand is rustig met relatief weinig toeristen en weinig uitgaansgelegenheden. Een patatje, colaatje of biertje is geen probleem maar voor de rest geen grote voorzieningen,

14 mei 2018 beoordeeld

Ik kom hier al bijna 40 jaar en het blijft een van de mooiste baaien van Curaçao. De zee is hier prachtig blauw en het zand is spierwit. Het is een public strand dus het is er niet mega schoon en goed verzorgd, maar dat is ook wel weer het charmante ervan. Qua restauratie is het niet veel bijzonders, dus neem zelf het eea mee. Er zijn tegenwoordig wel bedjes en parasols te huren. Snorkelen is ook leuk hier.

10 mei 2018 beoordeeld

neem de gele bedden dat is goedkoper dan de zwarte de eigenaar maakt een praatje en ik vind het het mooiste strand op het eiland

Bekijk meer beoordelingen
21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi strand, wit zand, blauw water, rotsen met cactussen, maar wat een zooi! Veel zwerfvuil en gebouwtje wat er staat is erg aan renpvatie toe. Prijzen bij kiosk en voor bedjes zijn wel op niveau van nieuwstaat. Toilet was afgesloten met een groot hangslot. Mooi om te snorkelen, we kwamen in een megaschool vissen terecht.

Reizigers die Kenepa Beach bekeken, bekeken ook

Sabana Westpunt, Curaçao

In Kenepa Beach geweest? Deel je ervaringen!