“Prachtig”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 49,00*
Vanaf
Full Day Beaches of Curacao Tour with Hotel or ...
Geclassificeerd als nr. 4 van 115 dingen om te doen in Willemstad
28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het strandje voor de wat lokalere bevolking hoewel er alsnog wel veel toeristen waren. Maar echt een plaatje.
Toilet aanwezig en ook een klein barretje voor eten en drinken.

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je naar Curacao gaat moet je Kenepa Beach "doen" ook wel bekend als grote knip..... het water is glashelder en heerlijk warm. Altijd het gevoel alsof je in een groot zwembad dobbert.

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit strand moet je zeker een keer zijn geweest. Wel een aanrader om vroeg heen te gaan. Want er zijn niet veel bedjes en parasols. Neem ook je snorkel uitrusting mee, want er zwemmen super mooie vissen in dit prachtige blauwe water. 2 bedjes en parasol kost 25 gulden. Ca. 12 euro. Dit is een normale prijs.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Strand is te commercieel geworden en daarmee haar schoonheid heeft verloren. Wanneer je op tijd bent kan je nog onder de rieten (gratis) parasol zitten. Zoniet dan ga je ruim betalen voor weinig voorzieningen. Grote Knip is niet meer de moeite waard.

Bekijk meer beoordelingen
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit elke hoek ziet het er prachtig uit: het witte poeder zandstrand, het helderblauwe water en de steile rotsen.

In de zee hadden wij (en velen met ons) last van kleine kwallen, die je bijna niet ziet, maar wel degelijk voelt! Ik weet niet of ze er altijd zitten, maar op de dag dat wij er waren, dinsdag 22 augustus 2017, helaas wel.

We zullen er zelf niet snel nog eens naar toe gaan, maar omdat het werkelijk een plaatje is om te zien, was het het bezoek zeker waard!

Reizigers die Kenepa Beach bekeken, bekeken ook

Sabana Westpunt, Curaçao

In Kenepa Beach geweest? Deel je ervaringen!