“Heerlijk”
Beoordeling van De buurvrouw

De buurvrouw
Geclassificeerd als nr. 3 van 21 Dessert in Willemstad
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, mooie zaak. Ikzelf had de spareribs daar kon je de vingers bij opeten. Mijn vrouw had een pizza en die was ook erg goed.Alleen de bediening had wel iets vaker langs kunnen komen om te vragen voor drinken. Voor ons voor herhaling vatbaar

4 weken geleden beoordeeld

Ons zoontje van 2,5 kreeg de kindermenukaart in de vorm van een tekening die hij met waskrijt kon inkleuren, erg leuk!
Vooraf broodjes met tapanade en aioli, smaakte lekker en vers. Hoofdgerecht was ook lekker.
Zoontje kon na het eten nog even lekker spelen in het speeltuintje terwijl wij onze cappuccino dronken. Dit was het minste, de melk was niet opgeklopt, was meer koffie met heet gemaakte melk.
Verder zit je er heerlijk en word je vriendelijk geholpen.

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader, 2 x prima gegeten. 1 ste keer de kip saté en de 2de keer de ossehaas beide goed.
Helaas was de cappuccino wat minder, beetje slappe koffie. Anders 5 sterren.

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je binnenkomt in dit restaurant, waan je je in een grote ronde Afrikaanse hut. Er zijn geen ramen dus het tocht lekker door. Wij hadden een een mandje brood met 3 soorten dip genomen. De kruidenboter smaakte zuur en iets wat voor tomatentapenade door moest gaan smaakte nergens naar. Het hoofdgerecht maakte het wel weer goed. De saté was lekker, de patat in oud vet gebakken. De slade met gamba’s in parmaham met mango was smakelijk.
Het is niet duur maar ook niet goedkoop. Voor dit geld kun je lekkerder eten op Curacao

7 september 2019 beoordeeld

Wij zijn hier twee keer wezen eten. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, speeltuin voor de kinderen erbij. echte aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die De buurvrouw bekeken, bekeken ook

Sint Willibrordus, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In De buurvrouw geweest? Deel je ervaringen!