“Voortreffelijk”
Beoordeling van De buurvrouw

De buurvrouw
Geclassificeerd als nr. 1 van 18 Dessert in Willemstad
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met vrienden. Voor een groot gezelschap (10 personen) moet je wel van te voren reserveren. De spareribs waren heerlijk maar ook de brownies met witte chocolademousse was niet te versmaden.

2 augustus 2018 beoordeeld

2x bij De Buurvrouw gegeten en beide keren heerlijk. Erg gezellig onder een grote palapa. Het ligt aan de weg maar daar heb je geen last van. Wij komen weer terug!

1 augustus 2018 beoordeeld

We komen hier vaker als we op vakantie zijn. Het is een leuke en gezellige locatie, net voorbij Grote Berg op de weg naar Westpunt.
De bediening is vriendelijk en het eten is goed.
Je zit overal buiten, maar toch overdekt. Bijna altijd op de wind. Prima
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

30 juli 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Leuke en gezellige locatie. Er staan veel verschillende gerechten op de kaart. Is iets exclusiever, maar super kwaliteit.

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van de Westpunt af komt passeer je dit leuke restaurant. Stop hier en geniet van een heerlijke lunch / diner.
De bediening is zeer gastvrij, vriendelijk en geeft een goed advies. Het eten was ronduit voortreffelijk. We waren met 8 personen en hebben hier heerlijk zitten smullen.

Reizigers die De buurvrouw bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In De buurvrouw geweest? Deel je ervaringen!