“Service uitstekend”
Beoordeling van Nautilus Restaurant

Nautilus Restaurant
Reserveren met OpenTable
Nautilus Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 53 van 332 Restaurants in Willemstad
30 juli 2018 beoordeeld

Onze vakantie doorgebracht in het Renaissance Resort inclusief ontbijt in het Nautilus Restaurant waar de elke dag vriendelijk werden begroet en uitstekend zijn verzorgt.

6 april 2018 beoordeeld

Een heerlijk verblijf met een uitstekend ontbijtbuffet . De smoothies elke ochtend waren het puntje op de i. Het personeel is top , iedereen vriendelijk , niets is teveel gevraagd. Grote dank aan Sydney die niet alleen voor een fantastisch ontbijt zorgde maar ook tips gaf wat het eiland betrof. Een aanrader !!

11 maart 2018 beoordeeld

Wij verbleven in Renaissance op basis van ontbijt, lunch en diner.

Ontbijtbuffet:
Voordat je het restaurant mag betreden, moet je je aanmelden bij de balie. Een aantal keren stond er een lange rij en het duurde soms vrij lang voordat we een tafel konden krijgen. Een feedbackpuntje is wellicht als er twee gastvrouwen/gastheren achter de balie staan. Eén noteert de naam en het kamernummer en de ander loopt met de gasten mee naar de tafel. Zo hoef je niet lang te wachten.

Het is geen super Amerikaans ontbijtbuffet. Ja, er zijn pannenkoekjes, één keer met runderpasteitjes (dit mag van ons wel elke dag geserveerd worden), verse omelet, salade, brood, vers fruit en een latijnse ontbijthoek.

Elke dag was er wel een gast (lokale bevolking of hotelgast) jarig. Er werd gezongen en de jarige ontving een gebakje.

Het ontbijtbuffet voor twee personen bedroeg maar liefst 56 US Dollars! Als je van alles zou opscheppen, dan had je het geld er nog niet uit.

Lunchbuffet:
Dit buffet duurde tot 15.00 uur. Er waren warme gerechten, maar naar onze mening werd het eten snel koud. Het moment van opscheppen tot aan de tafel was het eten al koud geworden. Een feedbackpuntje is: waarom geen warmtehouders met daaronder waxinelichtjes of iets dergelijks? De warmtehouders in het restaurant hebben hun langste tijd wel gehad.
Ook het lunchbuffet was vrij duur: 59,99 US Dollars inclusief 15% belasting zonder drankjes.

Eén leerling moest nog echt leren hoe je gasten moet begroeten en hoe je pasta klaarmaakt.

De zoete gebakjes waren heerlijk!

Dinerbuffet:
76 US Dollars voor twee personen inclusief 15% belasting en zonder drankjes.
Er was veel vlees zoals kip, rund en je kon verse pasta bestellen die voor je neus werd klaargemaakt.

Ook de toetjes waren heerlijk.

Personeel:
Het personeel was op een paar gastvrouwen/gastheren na aardig en maakte af en toe een praatje. De ober met de vele pins op zijn gilet die hij heeft gekregen van toeristen over de hele wereld was altijd vriendelijk.

Eén oudere 'gastvrouw' begroette ons helemaal niet. Ze vroeg niet of wij water wilden, maar schonk het ongevraagd in. Wij zaten een keer buiten op het terras waar wij als het ware werden omringd door de leguanen. Wij stonden op om naar binnen te gaan. Deze zelfde 'gastvrouw' schreeuwde naar ons vanuit de deuropening dat we deze beesten niet moesten voeren. Dat deden wij helemaal niet! Sterker nog: wij voelden ons ongemakkelijk met de leguanen om ons heen. Het feit dat deze 'gastvrouw' naar hotelgasten schreeuwde en vals beschuldigde, is het niet waard om in de Hospitality sector te werken. Als gastvrouw/gastheer is het één van de taken om de gasten welkom te heten. Wij hadden bij deze 'gastvrouw' zeker geen welkomstgevoel en voelde ons onbeschoft behandeld. Het verblijf in het hotel was vrij prijzig. Prijzig of niet. Behandel gasten met respect!

19 februari 2018 beoordeeld

Nautilus is niet alleen de "all-inclusive" stek van het Renaissance hotel, het is ook voor locale mensen duidelijk een bestemming. Je kan kiezen tussen à la carte en buffet. Keuze is zeer ruim, met internationale en plaatselijke specialiteiten. De bediening is hartelijk - tempo is met de Antilliaanse slag, maar dat neem ik er heel graag bij.

31 december 2017 beoordeeld

Mijn man Jan en ik waarderen de service van Piet bijzonder. Deze keer heeft Jan dan ook een mooie foto gemaakt van Piet met zijn vest vol speldjes. Piet het is nu even afwachten, wat Jan voor jou presteert met deze foto. Het zal niet lang duren, want wij zijn voornemens weer in Mei 2018 terug te komen.
Piet is er echt om de klant het naar de zin te maken. Wij kennen hem al menig jaartje. Immers ons laatste bezoek was de 15e keer op Curacao.
En al het bedienend personeel 's-avonds wordt uitstekend gecoached door Robert ??, degene, die de leiding heeft tijdens het diner. Zijn naam heb ik niet goed gezien op zijn badge, maar het is een wat dikkere man, die tijdens de Kerst een glanzend pak droeg en die ervoor gezorgd heeft, dat wij nog een tafeltje kregen op een warmer plekje dan waar we zaten. Immers ik zat te rillen van de kou en moest mijn jas gaan halen. Een zeer vriendelijke manager met de nodige ervaring en deskundigheid. Onze bijzondere komplimenten. Deze man is goud waard, evenals Piet natuurlijk.Vanzelfsprekend is ook Mevr. Nuijten goud waard voor het hotel, die wij al hebben leren kennen afgelopen mei 2017. Vooral deze 3 genoemde personen dragen bij tot een bijzonder genieten in het restaurant/hotel. Ook Ingrid en Netanja zijn van bijzondere waarde voor het ontbijt en diner i.v.m. reserveringen. Tot slot gaat onze dank nog uit naar Herbert, die ons in het holst van de nacht om 0.00u van vrijdag 15 december/ zaterdag 16 december 2017 zeer vriendelijk heeft ontvangen na een vertraagde KLM vlucht van 18 uur. Heel veel dank aan jullie allen, die ervoor gezorgd hebben, dat ons verblijf zeer aangenaam is geweest en weer voor herhaling vatbaar is.

Reizigers die Nautilus Restaurant bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Nautilus Restaurant geweest? Deel je ervaringen!