“Good food, friendly staff”
Beoordeling van Nautilus Restaurant

Nautilus Restaurant
Reserveren met OpenTable
Nautilus Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 53 van 334 Restaurants in Willemstad
19 februari 2018 beoordeeld

Nautilus is niet alleen de "all-inclusive" stek van het Renaissance hotel, het is ook voor locale mensen duidelijk een bestemming. Je kan kiezen tussen à la carte en buffet. Keuze is zeer ruim, met internationale en plaatselijke specialiteiten. De bediening is hartelijk - tempo is met de Antilliaanse slag, maar dat neem ik er heel graag bij.

31 december 2017 beoordeeld

Mijn man Jan en ik waarderen de service van Piet bijzonder. Deze keer heeft Jan dan ook een mooie foto gemaakt van Piet met zijn vest vol speldjes. Piet het is nu even afwachten, wat Jan voor jou presteert met deze foto. Het zal niet lang duren, want wij zijn voornemens weer in Mei 2018 terug te komen.
Piet is er echt om de klant het naar de zin te maken. Wij kennen hem al menig jaartje. Immers ons laatste bezoek was de 15e keer op Curacao.
En al het bedienend personeel 's-avonds wordt uitstekend gecoached door Robert ??, degene, die de leiding heeft tijdens het diner. Zijn naam heb ik niet goed gezien op zijn badge, maar het is een wat dikkere man, die tijdens de Kerst een glanzend pak droeg en die ervoor gezorgd heeft, dat wij nog een tafeltje kregen op een warmer plekje dan waar we zaten. Immers ik zat te rillen van de kou en moest mijn jas gaan halen. Een zeer vriendelijke manager met de nodige ervaring en deskundigheid. Onze bijzondere komplimenten. Deze man is goud waard, evenals Piet natuurlijk.Vanzelfsprekend is ook Mevr. Nuijten goud waard voor het hotel, die wij al hebben leren kennen afgelopen mei 2017. Vooral deze 3 genoemde personen dragen bij tot een bijzonder genieten in het restaurant/hotel. Ook Ingrid en Netanja zijn van bijzondere waarde voor het ontbijt en diner i.v.m. reserveringen. Tot slot gaat onze dank nog uit naar Herbert, die ons in het holst van de nacht om 0.00u van vrijdag 15 december/ zaterdag 16 december 2017 zeer vriendelijk heeft ontvangen na een vertraagde KLM vlucht van 18 uur. Heel veel dank aan jullie allen, die ervoor gezorgd hebben, dat ons verblijf zeer aangenaam is geweest en weer voor herhaling vatbaar is.

3 mei 2017 beoordeeld

Heerlijk eten met elke dag andere gerechten en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor ieder wat wils

22 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit zo'n slechte sate gegeten. Er zaten stukken vet in, zeentjes en zelfs een botsplinter. De bijbehorende nasi droop bovendien van het vet. Ook de pizza van mijn man was slecht, met een zompige bodem. Hij heeft hem niet opgegeten. De overigens goede bediening zat er mee in zijn maag en bracht uiteindelijk de pizza niet in rekening. Dat dan weer wel.

11 februari 2016 beoordeeld

In het restaurant van het Renaissance hotel zit je voor een hotel restaurant best gezellig. De bediening is zeer persoonlijk en vriendelijk. De Indische saté was zeer smakelijk met een echte Indische pittige saus. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Reizigers die Nautilus Restaurant bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Nautilus Restaurant geweest? Deel je ervaringen!