“Geweldig ”

Keukens: Amerikaans, Caraïben
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke, gezellige en sfeervolle zaak. Eten is echt goed. Caprese top en risotto geweldig op smaak met een bite! Bediening zoals het hoort. Aandacht en vriendelijk.. top!

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten met het hele gezin. Erg leuke sfeer, vriendelijke bediening op z’n Amerikaans. Een echte aanrader als je op Curaçao lekker wilt eten.

24 augustus 2018 beoordeeld

Omdat onze eerdere ervaringen zeer goed waren, vanavond terug dus.
Een van de 2 starters, Ceasar salade was ronduit slecht, voornamelijk harde stukken.
Een van de hoofdgerechten t.w. lam met o.a. kousenband , ook slecht, de kousenband was taai en verlept, het lam wat te eten was, was weinig.
De koffie en expresso, die we als compensatie kregen was zeer goed.

12 augustus 2018 beoordeeld

Alles klopte voor de prijs/kwaliteit!
Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Super vriendelijke bediening.
Zowel voor, hoofd en nagerecht genuttigd.
Wij zeggen:
een goed geoliede machine!!

2 augustus 2018 beoordeeld

Heel lekker gegeten en gedronken bij Kome op tapas en sangria night. Er was voor ieder wat wils en ook genoeg te kiezen voor de vegetariers. Zeker een aanrader!

Reizigers die Kome bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

Willemstad, Curaçao

In Kome geweest? Deel je ervaringen!