“Eenvoudig maar goed eten”
Beoordeling van Tony Roma's

Tony Roma's
Geclassificeerd als nr. 151 van 391 Restaurants in Willemstad
Keukens: Amerikaans
4 weken geleden beoordeeld

Eenvoudig maar goed eten. Vlees was vers en goed van smaak.
Restaurant zelf is een beetje sfeerloos maar bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: november 2018

2 juli 2019 beoordeeld

De spareribs waren overheerlijk! Zeker een aanrader. Heerlijke salade erbij. De frites waren ook lekker, maar de hoeveelheid kan m.i. minder.

Datum van bezoek: juni 2019
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het blijft een sfeerloos restaurant, vlees en garnituren waren ok. Dessert zag er verzorgt uit. Bediening niets op aan te merken maar kan vriendelijker.
Prijs kwaliteit mag beter. Tot mijn verbazing zie ik op de rekening hele andere bedragen staan dan op de menukaart, bij navraag wordt mij verteld dat alle bedragen zonder O.B. zijn en dat er nog 10% service charge overheen komt. Dit stond dus nergens vermeld op de menukaart. Een beetje oplichterij!!

Datum van bezoek: juni 2018
19 januari 2018 beoordeeld

Attente bediening, snelle service, goede porties, geen poespas, geen onnodige 'opsmuck'. Kaart geeft wat weinig informatie over de side-dishes en keuze-gerechten. Dan zie je bij gasten aan andere tafels te laat, dat je nog wat anders erbij had kunnen bestellen. Niet te dicht bij de airco-bak gaan zitten. Te fris.

Datum van bezoek: januari 2018
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten gewoon , prijs/ kwaliteit kan beter. Alleen restaurant binnen waar de temperatuur behoorlijk laag is brrr. Aankleding echt amerikaans oud bollig

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Tony Roma's bekeken, bekeken ook

In Tony Roma's geweest? Deel je ervaringen!