Bookit.com
  • Inclusief ontbijt
Hilton Curacao(Willemstad)
Hilton.com
  • Zwembad
Scuba Lodge & Suites(Willemstad)
  • Gratis parkeren
The Royal Sea Aquarium Resort(Willemstad)
  • Zwembad
Morena Resort(Willemstad)
Avila Beach Hotel(Willemstad)
Priceline
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen voor de vierdaagse Curacao te lopen . We werden zeer gastvrij al op vliegveld door Marcel en Sjaak opgewacht.
Het appartement is zeer sfeervol en rustig gelegen en de auto bij het appartement was zeer handig
We hebben genoten en komen zeker nog een keer terug

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Sjaak1960, Eigenaar van Villa L'Orangerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2018

Lieve gasten. fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad tijdens jullie verblijf hier in de Villa. Lieve groeten vanuit Curaçao Sjaak & Marcel Wattsapp nummer +5999 6608454

22 april 2018 beoordeeld

Geweldig appartement,en erge mooie tuin. We hebben heerlijk genoten. Strandjes dicht bij,en mooie strandje wat verder weg maar met de auto geen probleem. Sjaak en Marcel geweldige gast heren. Dus in 1 woord een perfecte vakantie

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
30 januari 2018 beoordeeld

Ons verblijf in het appartement was fantastisch.
Wij hebben genoten van de schitterende tuin, de gastvrijheid, het thuis voelen.
Marcel en Sjaak zijn gastheren die woorden als gastvrijheid en thuis laten voelen als geen ander weten te vertalen naar hun gasten.
De appartementen zijn ruim en schoon. De inrichting is mooi en bieden voldoende privacy voor een onbezorgde vakantie.
Julianadorp is centraal gelegen voor uitstapjes over het hele eiland. De supermarkt en stranden zijn binnen handbereik. De wijk is rustig en mooi.
Kortom, woorden te kort. Je moet het gaan beleven. Een absolute aanrader!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie ken deze uitspraak niet❓Juist❗️Bij deze 2 gastheren Marcel en Sjaak voel je je direct thuis. Een goed verzorgd appartement met zwembad. We hebben een heerlijke tijd gehad tijdens ons KERSTvakantie december 2017. De tuin en ons huisje was zo leuk versierd met Kerst attributen...Alles was zo fijn geregeld, de appartement is super schoon, werkelijk om door een ringetje te halen. De boodschappen waar we vroegen waren al bij aankomst aanwezig. Zowel linnen als handdoeken werden op tijd verschoond. Ik kon mij geen betere gastheren wensen. Hun waren niet alleen gastheer, maar hielpen je waar nodig. Ik had op mijn tweede dag accuut een tandarts nodig, het was net het Kerst weekend. Nadat Henk met Marcel gesproken had heeft hij zijn tandarts gebeld, en daar kon ik terecht. Was zo blij dat ik geholpen werd. Zo zie je maar weer hoe fijn Hún je het gevoel geven van de uitdrukking; ‘MI CASA ES SU CASA”
Helaas heeft mijn iPad niet alle foto’s geüpload vandaar geen foto bij. Mascha Danki Marcel en Sjaak en een aan LUCKY

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
30 december 2017 beoordeeld

Wij hebben dit appartement last minute geboekt en dit is een hele goede beslissing geweest! We hebben bewust niet voor een appartement in Jan Thiel gekozen, omdat dit toch wat verder is van de stad. In dit appartement zit je heel centraal. Zo'n 10 minuten rijden van punda/otrobanda en vlakbij Kokomo Beach.

Marcel en Sjaak zijn super gastvrij. Niks is te veel gevraagd! Ze zijn aanwezig en goed bereikbaar, maar niet 'opdringerig'. Gewoon precies goed :)
Verder is het er heerlijk rustig en kan je overdag genieten van hun prachtige tuin, met zwembad!

Tot slot heb ik eigenlijk niks op aan te merken: gewoon super!! Als wij over 2 jaar terugkomen voor familie bezoek, komen wij hier zeker terug :)

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner