“Nog lekkerder als voorheen”
Beoordeling van Trio Penotti

Trio Penotti
Geclassificeerd als nr. 3 van 339 Restaurants in Willemstad
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
26 oktober 2018 beoordeeld

Gisteravond 24 okt daar gegeten. Nieuwe plek. Top! Bediening heerlijk! En zeer gastvrij! Pindasoep jammie. En de hoofdgerechten gewoon zalig. We waren met z'n vieren en we hebben alle vier genoten.

Datum van bezoek: oktober 2018

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de keuken wordt "eerlijk" gekookt. Geen sausjes uit zakjes of pakjes etc.
Alles vers! Kleine en eenvoudige kaart. Echt betaalbaar! De keuze van de wijnen is prima. De omgeving is mooi, bij het Christoffel park. Het aantal zitplaatsen is beperkt, dus ik raad aan even te reserveren!

Datum van bezoek: juli 2018
2 oktober 2018 beoordeeld

Eten, bediening en locatie uitstekend. Niet aan zee, maar desondanks erg gezellige bijna romantische omgeving.

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuw locatie Cactus café. Vriendelijke en correcte bediening, ruimte voor een praatje met de klant. Complimenten! Lekker gegeten. Pindasoep is zeker een aanrader. Als hoofdgerecht vis van de dag en vis met kokosnoot marinade. Ook erg lekker.

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na even zoeken (ze zijn naar de overkant verhuisd) uiteindelijk toch dit restaurant gevonden. Erg lekker gegeten! De pindasoep vooraf is zeker aan te raden!

Reizigers die Trio Penotti bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Trio Penotti geweest? Deel je ervaringen!