“Uitstekend eten”

Keukens: Barbecue, Caraïben, Diner, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijk eten, gezellig personeel, mooi uitzicht, heerlijke muziek op de achtergrond. Heerlijke drankjes!

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
TerencevdValk, General Manager van Cabana Beach Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Deborah,

Bedankt voor het delen van uw review.

Wat fijn om te horen dat u zo heeft genoten bij ons!

Hopelijk tot snel!

4 weken geleden beoordeeld

Vaak gegeten bij Cabana Beach aangezien wij in Kontiki Beach Resort verbleven. Wat jammer was dat je in de ochtend alleen uit een ontbijtbuffet kon kiezen of vanaf 10 uur wat kon kiezen van 1/4de van de lunchkaart. In de middag vaak lekker geluncht hier!
De bediening was erg wisselend. Overdag duurde het soms een halfuur voordat je wat drinken kon bestellen terwijl Cabana bijna leeg was? In de avond was de bediening zichtbaar beter, vroegen ook tussendoor of het smaakte en nog wat te drinken wilde.
Bij Cabana 2 leuke meiden van de bediening leren kennen, Demi en Sophia. Hele sociale lieve meiden die je zo goed mogelijk willen bedienen, hier valt niks op aan te merken!
Matthijs van de vis en steak market zijn we ook heel te spreken over, heeft ons zelfs wat tips over bezienswaardigheden gegeven en dit allemaal op de landkaart genoteerd. Ook voor mijn verjaardag heeft hij aardig uitgepakt, bedankt hiervoor! Heb een top verjaardag gehad.
De vis en de steak market zijn zeker aan te raden!

Beste Veerle,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring.

Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent over Demi, Sophia en Matthijs, wij zullen dit zeker aan hen doorgeven!

Wij streven ernaar al onze gasten de best mogelijk en consistente service te geven.

Wij vinden het vervelend dat u dit niet van al onze collega's heeft ervaren, wij zullen dit bespreken in binnen het team.

Hopelijk mogen wij u snel nogmaals verwelkomen.

9 september 2019 beoordeeld

Je verwacht van cabana op het eerste aanzicht een goede zaak. Dit is valt ten alle tijden tegen. 1x gegeten bij de steak market. Vlees doet voorkomen of het top kwaliteit is en daarna op een barbeque gesmeten en heeft uiteindelijk allemaal dezelfde smaak. Je betaald ook voor het extra vet want aan het vlees blijft zitten terwijl ze aangegeven dat dit niet op je bord komt. Gevraagd werd hoe ze het bakken meduim/rare kreeg sommige stukken helemaal doorbakken aan tafel. Bediening tevens niet gefocust vergeten veel en sommige drankjes komen niet aan.

2de dag op het strand geweest van cabana bestelde een paar drankjes 3x kwamen er geen drankjes aanven dan werd er verkeerde drank geleverd. Maar wel alles op de rekening zetten. Uiteindelijk stond er veelste veel op de rekening omdat wij elke keer vroegen of we ons drankje mochten. Toen nog een hele discussie dat ze alles wel alles hadden geleverd. Nooit meer dus. Mooie uitstraling voor de rest drama

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
TerencevdValk, General Manager van Cabana Beach Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste Stanley,

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Wat vervelend om te horen dat wij uw verwachting niet hebben kunnen waarmaken.

Wij streven ernaar al onze gasten de best mogelijke service te bieden.

Onze excuses dat u dit niet heeft ervaren.

Toch hopen wij u nogmaals te mogen ontvangen.

6 september 2019 beoordeeld

Je wordt vriendelijk begroet als je het strand oploopt echter dat blijkt alleen maar te gaan om de verkoop van zogenaamde vip bedjes. Wil je vooraan bij het water liggen betaal je gewoon 50
Euro! Plus entree voor het strand, bizar

Datum van bezoek: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
TerencevdValk, General Manager van Cabana Beach Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Beste Elisa,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring.

Wat goed om te horen dat u zo vriendelijk bent begroet bij aankomst!

De strandbedjes in ons ''Deluxe'' gedeelte direct aan het water zijn inderdaad duurder dan onze standaard bedjes.

Buiten de Deluxe bieden wij strandbedden aan tegen een lager tarief.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten in kontiki beach wat samen werkt met cabana! Het personeel van het restaurant is vriendelijk maar vooral op het strand zijn wij elke dag mega goed geholpen door Zenova (als je het zo schrijft) wat een fantastische vrouw, iedere dag werden we super door haar geholpen! Echt een aanrader!

Beste Colette,

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Wat goed om te horen dat u te tevreden bent over ons strand en medewerkers!

Wij zullen doorgeven aan Zenova dat u zo tevreden bent over haar!

Hopelijk tot snel.

Reizigers die Cabana Beach Curacao bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Cabana Beach Curacao geweest? Deel je ervaringen!