“Geweldig ”

Keukens: Caraïben
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier op de vrijdag avond met 6 personen heerlijke spiezen gegeten. Er was alleen iets mis gegaan met de bestelling, maar dat werd meteen vergoed met een gratis rondje drinken. En als je een lekkere coctail wil, laat je dan vooral adviseren door de obers. Wij hebben een reuze gezellige avond gehad met heerlijk eten.
Een echte aanrader.

23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was lekker. Als je hier wilt eten, reserveer dan een plekje op het terras. Binnenzitten daar is niet leuk.

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele fijne plek aan het water met prachtig uitzicht. Leuke informele sfeer, goede band trad op (niet te harde muziek gelukkig). En het eten is ronduit super. Wij waren er op spiesenavond, met heerlijke picana van de bbq. Ik koos voor een visgerecht waarvan ik niet precies wist wat het was: conch. Het bleek zeeschelp. Heerlijk gebakken met veel knoflook, een beetje tussen coquilles en inktvis in, echt een aanrader. Wel reserveren. Wij waren er twee keer en beide keren was het bomvol.

15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer je eens niet bij de resorts en commerciële strandtenten wil eten, maar op zoek bent naar lokale smaken en gerechten, dan ben je bij Pop’s place aan het juiste adres. De gerechten worden met veel passie bereid en de bediening was perfect. Ik kom al jaren op Curaçao maar dit is echt een pareltje op het eiland! Wat mij betreft een must see wanneer je op het eiland bent.

4 augustus 2020 beoordeeld

Lekker eten en gezellige vrolijke bediening! Leuke setting en lekkere muziek.
Tonijn was echt zalig. Ook druk bezocht door locals. Top tentje

Reizigers die Brisa do Mar - Pop's Place bekeken, bekeken ook

In Brisa do Mar - Pop's Place geweest? Deel je ervaringen!