“Heel leuk! ”

Keukens: Caraïben
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke locatie zo aan het water. Eten was prima en erg betaalbaar. Bediening was top! Wat een lieve leuke mensen. Wij gaan zeker nog een keertje langs.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer hier geweest en beide keren was het lekker! Zeer goedkoop vergeleken met andere restaurants in curaçao. Bestel je cola dan krijg je een halve liter voor de prijs waar je normaal maar een glas voor krijgt. Bediening is ook goed. De man die daar werkt (eigenaar?) is wel een beetje een vreemde vogel, maar bedoelt het allemaal goed. Uitzicht is ook super. Aanrader als je in de buurt bent.

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met mooi uitzicht over de Caracasbaai met vriendelijke bediening.Mocht je buiten willen zitten is het in het weekend raadzaam om te reserveren .

24 april 2018 beoordeeld

Wij hebben hier gedineerd. Veel eten op het eiland is wat prijzig. Bij Pop's place is het eten niet echt duur. Maar als je een fles wijn bestelt ben je wel meteen weer duur uit.

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden de goede recensies gelezen over pops en wilden daar gaan eten. De entourage zag er leuk uit maar wij werden op verschrikkelijke stoeltjes neergezet. De ossenhaas saté bleek 2 stokjes gekruid vlees te zijn zonder saus en waren behoorlijk taai. Nee bij dit restaurant gaan wij absoluut niet meer eten.

Reizigers die Brisa do Mar - Pop's Place bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Brisa do Mar - Pop's Place geweest? Deel je ervaringen!