“Heerlijke sfeer ”

Keukens: Caraïben
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pops Place is een leuk lokaal restaurantje aan de Caracasbaai. We hebben hier al vaker gegeten maar blijven terug komen voor de heerlijke lomito en de fijne sfeer. Het personeel is zeer vriendelijk. Probeer een tafeltje te scoren aan de waterkant en de avond komt helemaal goed bij een mooie zonsondergang.

29 september 2017 beoordeeld

Wij gingen hier naartoe door hun hoge score op tripadvisor, wij snappen niet hoe dit resaurant zo hoog kan staan.. Droge gefrituurde vis, bediening onbeschoft en onbeleefd.. Hoe dan?

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we vorig jaar zo lekker vis hadden gegeten zijn we dit jaar helemaal uit westpunt speciaal hiervoor naar de Caracas baai gereden.
We vroegen naar verse vis en de red snapper werd ons geadviseerd.
Wat een tegenvaller was dit! De vis was helemaal droog en kapot gefrituurd.
Toen we hier iets van zeisen werd door de keuken hetzelfde bordje met vis naar ons teruggestuurd.
We werden niet serieus genomen.
Uiteindelijk nieuwe vis gekregen opvegen heel klein schaaltje zonder extras en doe was nagenoeg van dezelfde matige kwaliteit
Wij adviseren niemand meer om hier naartoe te gaan en wij blijven in ieder geval in westpunt.

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was met mijn partner, door al deze recensies hier terecht gekomen.
Ik had voor het eerst de red snapper en vond hem heerlijk.
Mijn man de kipsate, dat was niet helemaal zoals wij dat gewend zijn maar ja we zitten okk niet in NL.
Ik vond het een prima restaurantje, een en al vrolijkheid en gezelligheid, zoals ik het het liefst zie.
Dus ik zou graag weer terug gaan.
Dank jullie wel gezellige medewerkers van Pop's, het was super gezellig

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb de verse rode snapper besteld. Kwam met bakbanaan, maismeel en frieten. Mayonaise uit een zakje.

De vis was superdroog. Volledig uitgebakken en daardoor ook aan de fletse kant. De andere ingrediënten vond ik ook niet lekker.

Ook service was niet top. Wegens genegeerd te worden, zelf dan maar naar de bar gestapt om de rekening te vragen en te betalen.

Er zijn veel betere restaurants, ik begrijp de goede score echt niet op tripadvisor. Naar Belgische standaard, dik gebuisd.

Reizigers die Brisa do Mar - Pop's Place bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Brisa do Mar - Pop's Place geweest? Deel je ervaringen!