“Mooie en rustige duiklocaties!”
Beoordeling van Bas Harts Diving Curacao

Bas Harts Diving Curacao
Geclassificeerd als nr. 3 van 88 Boottochten en watersporten in Willemstad
20 mei 2018 beoordeeld

Goed materiaal, goede begeleiding en mooie strandjes waar je de duik start.
Ook voor de onervaren duikers zeer aan te raden!

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

17 april 2018 beoordeeld

Datum van activiteit: april 2018
1 april 2018 beoordeeld

Bas heeft ons met zijn pick-up meegenomen naar een mooie duikspot. Materiaal goed en Bas nam de tijd voor veiligheids regels. Was vooral blij met hem omdat ik beetje bang ben onder water maar Bas met zijn doortastendheid en zekere uitstraling mij toch een relaxed tripje heeft bezorgd. Waakte als een volleerde buddy over mij. Prachtig rif maar niet echt veel of bijzondere vissen tegen gekomen. Koraal was er wel heel erg mooi. Thanx Bas! Good job!

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met Bas gaan duiken.
Doel voor mij was macrofotografie
Bas bracht mij naar Cas Abou en playa Hundu
Heerlijk gedoken voldoende tijd en rust voor fotografie
Aanrader!

Datum van activiteit: februari 2018
Bekijk meer beoordelingen
20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste duik van ons. Best spannend, maar eerst heldere uitleg gekregen en de eerste duik rustig beginnen. Bas is duidelijk een zeer ervaren instructeur dat heeft veel vertrouwen Bij de tweede duik konden we al tot 12m diepte en zo echt genieten van de prachtige wereld onder water bij Curaçao. Bas nam ons mee naar een idilische plek vanwaar we de duik konden doen en maakte het tot een bijzondere dag uit! Echt een aanrader als je houd van een bijzondere ervaring op de mooiste plekjes van Curaçao! Voor ons de nr 1!!!

Datum van activiteit: februari 2018

Reizigers die Bas Harts Diving Curacao bekeken, bekeken ook

In Bas Harts Diving Curacao geweest? Deel je ervaringen!