Hoogtepunten uit beoordelingen
Top duik!

Goede uitleg, we voelde ons veilig. Een paar mooie plekken wist Bas te vinden waar we veel hebben ... meer lezen

Beoordeeld op 26 juni 2018
Lindsay M
via mobiele applicatie
Mooie en rustige duiklocaties!

Goed materiaal, goede begeleiding en mooie strandjes waar je de duik start. Ook voor de onervaren ... meer lezen

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Beoordeeld op 20 mei 2018
Kirstenfranken
Breda, Nederland
Lees alle 708 beoordelingen

Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Willemstad
vanaf US$ 49,00
vanaf US$ 64,99
vanaf US$ 25,00
vanaf US$ 95,00
Beoordeeld op 20 februari 2018 via mobiele applicatie

Eerste duik van ons. Best spannend, maar eerst heldere uitleg gekregen en de eerste duik rustig beginnen. Bas is duidelijk een zeer ervaren instructeur dat heeft veel vertrouwen Bij de tweede duik konden we al tot 12m diepte en zo echt genieten van de prachtige wereld onder water bij Curaçao. Bas nam ons mee naar een idilische plek vanwaar we de duik konden doen en maakte het tot een bijzondere dag uit! Echt een aanrader als je houd van een bijzondere ervaring op de mooiste plekjes van Curaçao! Voor ons de nr 1!!!

Beoordeeld op 1 januari 2018 via mobiele applicatie

Hoi Bas,

Bij deze willen we jou nogmaals bedanken voor de geweldige ervaring van onze intro duik op Curaçao.
Gr Aron en Lilian

Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Wauw ....
Wat een ervaring. Vorige week voor het eerst in ons leven gedoken. Ik was best nerveus maar dat was echt nergens voor nodig. Bas wist alle fijne kneepjes van het vak. Hij wist ons alle mooie plekjes onder water te laten zien. Hij had ook alle tijd voor ons. Wat ook erg fijn was dat het een privé duik is, geen grote groepen dus.
Echt super gaaf!
Ik raad iedereen aan om bij Bas Harts Diving te duiken als je op Curacao bent!

Beoordeeld op 24 december 2017 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin 2 guided dives gehad met Bas. Het was werkelijk een super dag. Wat een prachtige onderwaterwereld. Ons zie je vroeg of laat weer terug!

Beoordeeld op 14 september 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn in augustus met het gezin voor het eerst wezen duiken bij Bas & Nick. Ze kwamen ons ophalen op het resort en reden met onze naar een super mooi prive strandje waar je anders nooit zult komen. Alles werd makkelijk en op een hele leuke manier uitgelegd. Het duiken ging meteen goed en doken al snel tussen honderden vissen, kleurrijk koraal noem maar op. Kortom een super ervaring gehad dankzij Nick en Bas !