Hoogtepunten uit beoordelingen
Top duik!

Goede uitleg, we voelde ons veilig. Een paar mooie plekken wist Bas te vinden waar we veel hebben ... meer lezen

Beoordeeld op 26 juni 2018
Lindsay M
via mobiele applicatie
Mooie en rustige duiklocaties!

Goed materiaal, goede begeleiding en mooie strandjes waar je de duik start. Ook voor de onervaren ... meer lezen

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Beoordeeld op 20 mei 2018
Kirstenfranken
Breda, Nederland
Lees alle 711 beoordelingen

Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Wauw ....
Wat een ervaring. Vorige week voor het eerst in ons leven gedoken. Ik was best nerveus maar dat was echt nergens voor nodig. Bas wist alle fijne kneepjes van het vak. Hij wist ons alle mooie plekjes onder water te laten zien. Hij had ook alle tijd voor ons. Wat ook erg fijn was dat het een privé duik is, geen grote groepen dus.
Echt super gaaf!
Ik raad iedereen aan om bij Bas Harts Diving te duiken als je op Curacao bent!

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 24 december 2017 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin 2 guided dives gehad met Bas. Het was werkelijk een super dag. Wat een prachtige onderwaterwereld. Ons zie je vroeg of laat weer terug!

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 14 september 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn in augustus met het gezin voor het eerst wezen duiken bij Bas & Nick. Ze kwamen ons ophalen op het resort en reden met onze naar een super mooi prive strandje waar je anders nooit zult komen. Alles werd makkelijk en op een hele leuke manier uitgelegd. Het duiken ging meteen goed en doken al snel tussen honderden vissen, kleurrijk koraal noem maar op. Kortom een super ervaring gehad dankzij Nick en Bas !

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Geweldige duik gemaakt met Bas. Bas is een ervaren duiker met een goed oog voor veiligheid. No rush gewoon een relaxte fun duik. Een duidelijk plan gemaakt en het plan ook gedoken. Onderweg een kleine grot tegengekomen en daar ook nog in gedoken. Prachtige ervaring, veel leven en verschillende waterlandschappen. Zeker een aanrader om te bezoeken.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Een dag op pad geweest en twee fantastische privéduiken gemaakt met Nick. Deze duikschool brengt je naar de meest afgelegen plekken waar nauwelijks andere duikers komen en dat merk je; volop kleur, koraal en leven!

Wij vonden Nick een gezellige en superfijne gast met veel oog voor veiligheid. Ook heeft hij in vijf minuten tijd meer mooie onderwaterfoto's voor ons genomen dan wij in een week voor elkaar hebben kregen.

Graag tot een volgende keer!

Groet, Berne en Yvette

Datum van activiteit: augustus 2017