“Eerste duik met Bas Harts Diving”
Beoordeling van Bas Harts Diving Curacao

Bas Harts Diving Curacao
Geclassificeerd als nr. 3 van 88 Boottochten en watersporten in Willemstad
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw ....
Wat een ervaring. Vorige week voor het eerst in ons leven gedoken. Ik was best nerveus maar dat was echt nergens voor nodig. Bas wist alle fijne kneepjes van het vak. Hij wist ons alle mooie plekjes onder water te laten zien. Hij had ook alle tijd voor ons. Wat ook erg fijn was dat het een privé duik is, geen grote groepen dus.
Echt super gaaf!
Ik raad iedereen aan om bij Bas Harts Diving te duiken als je op Curacao bent!

Datum van activiteit: december 2017

24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin 2 guided dives gehad met Bas. Het was werkelijk een super dag. Wat een prachtige onderwaterwereld. Ons zie je vroeg of laat weer terug!

Datum van activiteit: december 2017
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn in augustus met het gezin voor het eerst wezen duiken bij Bas & Nick. Ze kwamen ons ophalen op het resort en reden met onze naar een super mooi prive strandje waar je anders nooit zult komen. Alles werd makkelijk en op een hele leuke manier uitgelegd. Het duiken ging meteen goed en doken al snel tussen honderden vissen, kleurrijk koraal noem maar op. Kortom een super ervaring gehad dankzij Nick en Bas !

Datum van activiteit: september 2017
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige duik gemaakt met Bas. Bas is een ervaren duiker met een goed oog voor veiligheid. No rush gewoon een relaxte fun duik. Een duidelijk plan gemaakt en het plan ook gedoken. Onderweg een kleine grot tegengekomen en daar ook nog in gedoken. Prachtige ervaring, veel leven en verschillende waterlandschappen. Zeker een aanrader om te bezoeken.

Datum van activiteit: september 2017
Bekijk meer beoordelingen
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dag op pad geweest en twee fantastische privéduiken gemaakt met Nick. Deze duikschool brengt je naar de meest afgelegen plekken waar nauwelijks andere duikers komen en dat merk je; volop kleur, koraal en leven!

Wij vonden Nick een gezellige en superfijne gast met veel oog voor veiligheid. Ook heeft hij in vijf minuten tijd meer mooie onderwaterfoto's voor ons genomen dan wij in een week voor elkaar hebben kregen.

Graag tot een volgende keer!

Groet, Berne en Yvette

Datum van activiteit: augustus 2017

Reizigers die Bas Harts Diving Curacao bekeken, bekeken ook

In Bas Harts Diving Curacao geweest? Deel je ervaringen!