“Fantastic!”

Geclassificeerd als nr. 8 van 332 Restaurants in Willemstad
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 9 personen hebben wij heerlijk gegeten! We kregen alle aandacht, waardoor we als grotere groep goed bediend konden worden. Voor iedereen stonden er goede gerechten op de kaart. Met vijf personen hebben we genoten van het 4 gangen verassings menu, het was heerlijk! De rest heeft a la carte gegeten. Het ruime assortiment van dranken en het wijn arrangement was perfect. Van te voren kregen we heerlijke amuse hapjes. Het enige jammere hieraan was dat het voornamelijk vis was. Dat is dan ook het enige minpunt aan een volledige avond vol genot!

Wij raden baoase dan ook zeker aan!

Baoase_Luxury_Resort, General Manager van Baoase Culinary Beach Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2018

Beste Kim V,

Wat een geweldige review heeft u over ons geschreven. Hartelijk dank voor de mooie complimenten! Fantastisch om te lezen dat jullie genoten hebben van een heerlijke avond bij Baoase. We zullen uw opmerking ten aanzien van de amuses meenemen.

We hopen u en de rest van de groep opnieuw te mogen verwelkomen!

13 augustus 2018 beoordeeld

De kaart is uitgebreid. Het eten is heerlijk. De bediening is wisselend. Echt wat je verwacht op Curacao. Personeel is wel erg vriendelijk allemaal.

Beste Thomas R,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review over ons. We waarderen uw eerlijke mening en complimenten!

Hopende u opnieuw te mogen verwelkomen.

5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een klein paradijsje, zeer vriendelijke bediening en onze complimenten voor de kok.
Fantastische avond gehad.
Ook de aankleding van het resort was prachtig.

Baoase_Luxury_Resort, General Manager van Baoase Culinary Beach Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2018

Beste Sandra V,

Hartelijk dank voor de geweldige complimenten en wat fijn om te lezen dat u een fantastische avond heeft gehad. We doen onze uiterste best om al onze gasten een onvergetelijke avond te bezorgen.

We hopen u spoedig weer te verwelkomen bij ons!

15 juni 2018 beoordeeld

We hebben weer heerlijk genoten van de prachtige locatie en het uitstekende eten en bediening, we hadden gekozen voor een viergangen menu vd chef deze was voortreffelijk,absolute aanrader !

Baoase_Luxury_Resort, General Manager van Baoase Culinary Beach Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2018

Beste Mandy T,

Allereerst wil ik u graag bedanken voor het tijd nemen van het schrijven van deze review voor ons!

Het doet ons deugd uw complimenten te lezen over de kwaliteit van het eten, onze service en de locatie.

Hopelijk kunnen wij u in de nabije toekomst nog een keer verwelkomen!

With kind regards from the entire team,

Oliver Zahn - General Manager
Baoase Luxury Resort Traveler’s choice award 2018 & Certificate of Excellence 2018

5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beleving en een pareltje die je niet mag missen. Samen met mijn vrouw hier gegeten en een 5 gangen tasting menu met wijnen erbij, wat een ervaring en wat een beleving. Alle gangen even lekker en keurige porties begeleid met heerlijke wijn. Een topavond en zeker aan te bevelen met schitterend uitzicht op een prachtig resort

Baoase_Luxury_Resort, General Manager van Baoase Culinary Beach Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2018

Beste pvandeb,

Hartelijk dank voor uw mooie compliment naar ons resort en onze werknemers toe. Het doet ons goed om te lezen dat u en uw vrouw zo hebben genoten van onze keuken en wij een bijdrage hebben kunnen leveren aan een mooie avond.

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen!

Met vriendelijk groet namens het hele team,

Oliver Zahn General Manager

Reizigers die Baoase Culinary Beach Restaurant bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Baoase Culinary Beach Restaurant geweest? Deel je ervaringen!