“romantisch dineren voor 2”
Beoordeling van Karakter Curacao

Karakter Curacao
Geclassificeerd als nr. 18 van 362 Restaurants in Willemstad
Keukens: Caraïben, Frans
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 augustus 2020 beoordeeld

Hier mijn verjaardag gevierd en een paradijselijke avond gehad.
Heerlijk gegeten met een tafeltje voor twee aan de zee in het zand. Zonsondergang en een lekkere cocktail!

19 augustus 2020 beoordeeld

Kwaliteit van het eten is bedroevend slecht.
Friet was voor de tweede keer dat wij er In korte tijd aten weer slap, lauw en zonder smaak. De fabrieksmatige hamburgers waren alles wat je daarvan verwacht: slecht. Prijs kwaliteit is ver te zoeken. Wij waren uitgenodigd maar durfden onze gasten uit schaamte de veel te hoge rekening niet te laten betalen. De locatie is leuk, de wijn ok en het personeel aardig. Nu nog een kok met liefde voor het vak.

16 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, uitstekende bediening, perfect uitzicht, je voelt je als een koning en koningin bij Karakter en het eten is gewoonweg top!

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super bediening prachtig uitzicht eten was iets minder dan verwacht na alle lovende berichten maar zeker lekker.
Heel gezellige sfeer!

8 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Karakter heeft het ultieme „Club Tropicana“-gevoel. Je rijdt er over dorre landwegen naartoe en uiteindelijk ben je aan het water in een paradijs van heerlijk eten en goede service. Aanrader!

Reizigers die Karakter Curacao bekeken, bekeken ook

In Karakter Curacao geweest? Deel je ervaringen!