“Heerlijk eten, top locatie”
Beoordeling van Karakter Curacao

Karakter Curacao
Geclassificeerd als nr. 8 van 332 Restaurants in Willemstad
Keukens: Caraïben, Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens het rijden toevallig hier gestrand om te eten.

Wat een mooie locatie. Direct aan zee en erg gezellig ingericht.

Het eten was erg lekker. De stoba is een aanrader!

Zeer de moeite waard om te gaan eten

Team_Karakter, Public Relations Manager van Karakter Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Hi Marc, wat leuk te horen dat je ons toevallig ontdekt hebt en dat het zo goed is bevallen! We hopen je gauw weer te mogen ontvangen

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen pal aan zee. Koffie gedronken met overheerlijk taartje. Bij de koffie wordt een bonbon geserveerd, leuke geste. Een bezoek meer dan waard

Hi Lou,

Dankjewel voor deze positieve review. We hopen je snel weer te zien voor een kopje koffie en een taartje en uiteraard weer een lekker huisgemaakt chocolaatje of bonbonnetje bij de koffie!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje duiken zijn we daar aan het strand gaan liggen en s'avonds heerlijk gegeten. Super aardige mensen en goede service. Absoluut een aanrader

Dankjewel Mark voor de 5 sterren review! Tot gauw.

4 weken geleden beoordeeld

Enorm lekker gegeten met een prachtig uitzicht aan zee. Personeel enorm vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader!!

Hi Noelle,

Bedankt voor je 5 sterren review. We hopen je gauw weer te zien.

10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een toplokatie echt de moeite waard om een auto te huren en hier naartoe te rijden je kunt er gebruik maken van de ligbedden als je er wat gaat eten of drinken echt top geregeld ook mooi om te duiken en te snorkelen. Wij gaan hier zeker nog een keer naartoe. Een tip instaleer eerst de ab Google maps offline als je geen navigatie hebt in de auto die lijd je er zo naar toe . Groetjes van Johan en karin uit Nederland

HI Johan en Karin, Wat leuk dat jullie "op roadtrip" zijn gegaan naar ons paradijsje! En blij te horen dat jullie zo genoten hebben van het eten, drinken en het snorkelen. We hopen jullie gauw weer te mogen ontvangen als onze gast!

Reizigers die Karakter Curacao bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Karakter Curacao geweest? Deel je ervaringen!