“40e verjaardag gevierd”

Keukens: Caraïben, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Supermooie avond gehad hier op mijn 40e verjaardag. Wij hebben gekozen voor het verrassingsmenu waarbij de kok alles zelf komt brengen en uitleggen. Fenomenaal was het, maar de kinderen hebben van de kaart gegeten wat net zo lekker was.
Mooie plek, waanzinnige sfeer, vriendelijke bediening en op curacao tot nu toe het lekkerste eten.

Team_Karakter, Manager van Karakter Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2018

Alsnog van harte gefeliciteerd en wat fijn dat u zo hebt genoten op uw verjaardag bij Karakter. We zullen de complimenten doorgeven aan onze kok. Hopelijk tot snel!

Prima plek
Het heeft geen strand maar dat hebben wij niet gemist .
Heerlijk plekje om even luxe te relaxen
Vriendelijk personeel
S’ avond hebben we daar aan de waterkant erg goed gegeten.
Toptent prijs kwaliteit goed

Dank u wel voor uw fijne reactie en hopelijk tot snel!

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De strandtent die absoluut een van de mooiste locaties heeft van curacao. Je wordt hier op het strand bedient en het eten is super lekker. Lekker vroeg hier heen gaan en je hebt een werelddag.

Dank u wel voor uw fijne reactie en hopelijk mogen we u snel weer verwelkomen!

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep vrienden van verschillende leeftijden en samenstellingen hier een prachtige dag beleefd. Lekkere hapjes en drankjes, goede vriendelijke bediening en een heerlijke infinity pool! We hebben genoten Snorkelen is aan te raden en mooie vissen gezien.

Dank u wel voor uw fijne reactie en hopelijk mogen we u snel weer verwelkomen!

9 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijke en lekkere gerechten, waarbij de koks een "twist" hebben gegeven aan bestaande bekende gerechten. Mooie locatie om 's avonds aan het strand te eten. Fijne bediening!

Dank u wel voor uw fijne reactie, we zullen de koks de complimenten overbrengen. Hopelijk mogen we u snel weer verwelkomen!

Reizigers die Karakter Curacao bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Karakter Curacao geweest? Deel je ervaringen!