TripAdvisor

vanaf US$ 65,00
vanaf US$ 99,00
vanaf US$ 89,00
Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Wij bezochten dit park met 2 kleine kinderen van 2 en 3 jaar oud. Je kan naar de verschillende inhammen rijden maar alsnog moet je een flink stuk wandelen. De boka pistol is mooi en indrukwekkend, dit is een aanrader. De natuurlijke brug is een stuk minder bijzonder en daar moet je toch een behoorlijk stuk voor lopen.
17,50 gulden per persoon vind ik ook erg aan de prijs voor een bezoekje van een half uur. Maar hopelijk doen ze wat goeds voor de schildpadden met het geld, schildpadden hebben we overigens niet gezien.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Als je van natuur en water houdt, moet je hier zeker naartoe gaan ! Langs de ruige kustlijn zie je de golven meters omhoog schieten. Ook kun je in een grot kijken naar het water dat bij de grot naar binnen komt.

Je rijdt er met de auto doorheen, maar je kunt ook de hike/wandelroute nemen. Ga je met de auto, ga dan nog wel even op sommige plekken de rotsen op van de hike route. Dan heb je echt prachtig uitzicht van bovenaf.

Het is een off-road route maar dat hebben wij gewoon met de huurauto gereden. En rijdt je een lekke band, dan kun je die prima wisselen voor je reserveband en voor omgerekend €5 laten fixen bij een lokale tire shop.

Zorg wel dat je rond 16:00 klaar bent want dan gaat alle beveiliging naar huis en kan het onveilig worden.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 27 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuk park met menig uitzicht je kan ook de grot in lopen neem wel een zaklantaarn mee want de grot is donker

Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Was vroeger betaalbaar, maar nu niet meer. Bijna 20 Nafl is voor het gebodene echt veel te veel. Voor een wandeling in de zon, weinig of geen schaduw is dit te veel. Ik hoop dat ze dit toch een keer gaan herzien.

Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuk uitstapje naar ruige kust. Entree geld wat hoog voor park met weinige faciliteiten maar mooi om te zien