Beoordeeld op 17 oktober 2018

Het resort is een prima uitvalsbasis voor verblijf op curaçao. Jammer dat het 2 pers appartement wat wij hadden gereserveerd gedateerd was. Verder wel schoon en bed is goed. Kennis heeft gebruikt gemaakt van de optie run of the house voor exact dezelfde periode, voor een aanzienlijk goedkopere prijs, en heeft een mooie goed onderhouden villa gekregen.

Kamertip: run of the house
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hebben voor 14 dagen geboekt op livingstone accommodatie is prima we hebben Vila gekregen omdat we rond de house hadden geboekt prima schoon huisje jammer dat de douche en douch gordijn zijn aan getast door wat roest plekken. We hebben ook ontbijt geboekt daar zou livingstone iets beter hun best in kunnen doen het ontbijt is er éénzijdig elke dag meloen als fruit en op aanvraag maken ze een gebakken ei. Elke dag kaas ham en pannenkoeken zo zou een gast ook wel eens gekookt ei willen of eens ander beleg.

Beoordeeld op 13 oktober 2018

We hebben een heerlijke week gehad. Het ontbijt was goed. Ga zo doorDe schoonmaak was goed. Als ik een tip moet geven, neem andere hoezen op de vaste bedden. Sommigen stonken echt. Wij hadden een huisje en waren hier zeer tevreden over.

Kamertip: Iets meer moderniseren
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 10 oktober 2018

Tijdens onze vakantie verbleven wij in Livingstone Jan Thiel. Supermarkt en strand op loopafstand. Echt een aanrader! Iedere ochtend wordt het bed opgemaakt, schone handdoeken gebracht en kamer geveegd/gedweild. Ontbijt vonden wij wel minder. Een ochtend daar ontbeten, croissants waren erg hard en verder weinig keuze.. daarnaast wel erg tevreden over het verblijf en hoe netjes het onderhouden wordt!

Kamertip: Droogrek(jes) ipv haakjes in de badkamer.Eventueel iets groter koelkast dat je er meer in kwijt kunt zoals koud water om mee te nemen.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 10 oktober 2018

In eind september, begin oktober ben ik 10 dagen met mijn partner naar Curacao geweest en verbleven wij op het Livingstone Jan Thiel resort.Wij huurden een vrijstaande bungalow welke ruim van opzet was en 2 slaapkamers had.Daarnaast een eenvoudig toilet en een knappe badkamer. De patio was ook zeer ruim en bood plaats aan een gedeelte waar men maaltijden kon nuttigen en een aparte loungehoek. Deze was bv ook dmv openslaande deuren te bereiken.De slaapkamers zijn voorzien van a/c en de woonkamer heeft een ceilingfan.Het witgoed van de keuken is stilaan aan vervanging toe, zo ontbrak op de koelkast de handgreep van de deur. De vaatwasser deed zijn werk, maar is zeker al 10 jaar oud.Het interieur van de woonkamer kan een verfje gebruiken en het meubilair is aan vervanging toe.Wij hadden H/P en aten in het restaurant Don’s op het resort. Het ontbijt is best redelijk qua keuze, maar bij drukte kan er sneller worden bijgevuld. Ik zou ook aanbevelen om de yoghurt en de boterkuipjes in een bak met ijs oid te zetten, om een temp. van max 7* te garanderen. Tevens misschien iets meer keuze van zoetwarenkuipjes.Het avondmenu is niet heel uitgebreid zodat je na een week de gerechten uit je hoofd kent.Hetgeen op tafel werd gezet was echter van prima kwaliteit. Masha danki kokkie;-)Je kunt ook naar het 2de restaurant, waar je dan hamburgers en/of pizza’s kunt bestellen.Wij hebben deze niet geproefd, maar ik heb geen klachten gehoord.Ook wordt de week gevarieerd met specials, zoals een bbq (wat een top spareribs!!), visspecialiteit en een dag Zuid-Amerikaanse pinchos (vlees spiezen) deze waren ook top.Het personeel in de bediening bij bar en restaurant zijn echte lieverds en doen uitstekend hun best om de gasten het tot hun zin te maken. Een occasional tip zijn ze m.i. zeker waard.Het zwembad is best groot qua afmeting, enige wat mij verbaasde is dat het maar tot een max diepte van zo’n 1.70 gaat, maar je mag er ook niet duiken dus zal bewust zo gekozen zijn. Het bad an sich kan volgens mij ook wel een opfris beurtje krijgen. Hiermee bedoel ik dan tegelwerk/voegen en de binnenzijde van de muren zijn ruw. Dit verbaasde mij.Achter het grote zwembad is een pierenbad voor kleintjes, dit is prima, maar er is om het kinderbad nergens schaduw! Dat is erg vreemd. Er zijn alleen parasols bij de ligbedden langs het grote bad.Verder is een huurauto aan te raden. Hoewel Jan Thiel beach met bijv de Zanzibar prima toeven is, wil je ook het eiland zien.