Renaissance Hotels
  • Zwembad
Morena Resort(Willemstad)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 133 per nacht.

Pietermaai Apartments(Willemstad)(Heel veel waar voor je geld!)
Avila Beach Hotel(Willemstad)
Hilton Curacao(Willemstad)
  • Zwembad
The Royal Sea Aquarium Resort(Willemstad)
30 mei 2018 beoordeeld

Wij verbleven in een nieuwe hotelkamer met balkon. Overdag genieten bij Jan Thiel strand of het zwembad. In de avond bij de lounge (gelegen bij het zwembad) of op ons balkon met een wijntje. Voor 2 dagen een auto gehuurd om het eiland te verkennen. Maar door de ligging kan je ideaal lopend naar het strand of openbaar vervoer (voor de deur) pakken naar Willemstad. De prijs-kwaliteitverhouding is goed, kwaliteit van het restaurant goed en vriendelijk personeel. Twee jaar geleden ook geweest bij Livingstone maar nu nog beter dan voorheen. Wij komen zeker terug!

Kamertip: Kamers met balkon en zeezicht zijn ruim.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
28 mei 2018 beoordeeld

Het resort is mooi en gerenoveerd dus de kamer die wij hadden was erg modern en mooi gelegen met een balkon. Fijn zwembad erbij en het strand ligt op loopafstand. Ideale ligging! Ontbijt is ook heel lekker.

Kamertip: De gerenoveerde hotelkamers zijn erg mooi en ruim.
Verbleef: mei 2018, reisde met familie
28 mei 2018 beoordeeld

Mooi hotel met een prima prijs-kwaliteitverhouding. Wij bleven in een van de vele nieuwe kamers en begrijp dat dit een grote verbetering is ten opzichte van 'vroeger'. Er is kennelijk goed naar hotelgasten geluisterd. Geen overbodige luxe, maar precies die dingen die een reiziger aangenaam, mooi en prettig vindt. Voor wie wil duiken is het ook nog een belangrijke aanbeveling dat - voor zover ik kan nagaan- de beste duikschool van heel Curaçao onderdak heeft in dit hotel.

Verbleef: april 2018
28 mei 2018 beoordeeld

Wij verbleven in een Bay Bay Appartement op het mooie resort. Echt aan aanrader.
Ideaal met en zonder kinderen.

Er waren geen handdoekenhaakjes in de badkamer, we hebben dus echt helemaal niets gevonden om over te klagen!

Ligging op Curacao is prima, vlakbij het mooie rustige Jan Thiel strand. Wij gingen lievern naar Mambo, dat is met 10 minuutjes bereikbaar met de auto en heb je wel lekkere muziek op de achtergrond. Ook zonder auto zou je hier kunnen verblijven, maar dan ben je wel beperkt tot het resort, strand en de dure AH supermarkt op loopafstand.

Er waren wat werkzaamheden aan de tuin en zwembad, maar hebben daar geen enkele last van gehad. Wordt alleen maar mooier en we komen zeker hier weer terug.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
27 mei 2018 beoordeeld

Fijn, groot zwembad maar weinig prullenbakken. Ook op de kamer miste ik er een. Op de badkamer stond een kleintje. Badkamer is groot maar de handdoeken liggen in een la die niet dicht kan. Omdat het glas langs de douche te kort is wordt die la en de vloer nat. Handdoeken waren nieuw dus wij kregen t ook niet goed droog. De lamp in de badkamer blijft altijd aan. Ik heb me suf gezocht naar een knop want het leek mij nogal energieverspilling. Daarnaast wordt de badkamer ook een sauna omdat er ook geen raam of afzuiging zit en de lamp warmte afgeeft. De airco moet hierdoor harder werken. De Wi-Fi op de kamer is prima maar de router heeft blauwe knipperlichtjes die je zelfs ziet met je ogen dicht. Afplakken zou fijn zijn. Op het park zit ook een snackbar met oa lekkere pizza geopend van 16 - 21. Wij zaten in de buurt, maar anders zou je het niet weten. Wordt nergens aangegeven. Ook niet als hij dicht is, wij vroegen ons af wat t was. Er gaat vanuit t park ook een shuttle bus naar goedkopere en grotere supermarkt vreugdenhill en restaurant brakkeput mei mei. Moet je ook net weten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er wordt nog hard gewerkt aan het park. Er werden banken gemaakt en geverfd en een extra douche bij het zwembad gemaakt. Ook werden de tuinen langs de weg mooier gemaakt. Allemaal werkzaamheden waar wij geen last van hadden. Kan alleen maar beter worden!

Kamertip: Routerlampjes afplakken, prullenbak op kamer, lamp op badkamer uit en glas langs douche verlengen.
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner